Køb et Amino Sponsorlink
Hej,
Jeg har et spørgsmål her.
Er det lovlig sende breve med salgmatriale direkte til fx. private dagplejer og lign?
Venlig hilsen
Henrik / Pete45
Hpcare / BabySale
Henrik:Er det lovlig sende breve med salgmatriale direkte til fx. private dagplejer og lign?
Direct Marketing er helt lovligt. Det er adresseløse forsendelser som man kan sige nej tak til.
Send SMS'er til dine kunder for kun 17 øre pr stk. Intet abonnement eller oprettelsesafgif. www.textreactor.com
Erfaren programmør i .NET - Jeg har været programmør i mere end 14 år - Er flydende i Umbraco
Bemærk, at man også kan lade sig registrere på 'Robinson-listen' (hos CPR/CVR), så må man ikke kontaktes på nogen måde.
MVHKirsten
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Kom endelig tilbage og fortæl hvis du vælger at prøve at sende de adresserne breve. ;-)
Ok, tak det var de informationer jeg lige manglede.
:o)
Kirsten E:Bemærk, at man også kan lade sig registrere på 'Robinson-listen' (hos CPR/CVR), så må man ikke kontaktes på nogen måde.
roboinson listen beskytter kun privatpersoner, det regner jeg ikke med at en dagplejemor er ?
TOPROBOT.DK
Robotplæneklipper diesel-dyserens Elcykler
Virksomheder kan også bede om at blive reklamebeskyttet - det står f.eks. når man har adgang til online økonomidata om de er det..
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Johnny Nielsen: Kirsten E:Bemærk, at man også kan lade sig registrere på 'Robinson-listen' (hos CPR/CVR), så må man ikke kontaktes på nogen måde. roboinson listen beskytter kun privatpersoner, det regner jeg ikke med at en dagplejemor er ? En virksomhed kan også reklamebeskyttes. Se http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=25727681
Sønderup Media - Wordpress, Drupal, Prestashop og Magento hjemmesider med telefonsupport.
Karsten Sønderup Hansen: Johnny Nielsen: Kirsten E:Bemærk, at man også kan lade sig registrere på 'Robinson-listen' (hos CPR/CVR), så må man ikke kontaktes på nogen måde. roboinson listen beskytter kun privatpersoner, det regner jeg ikke med at en dagplejemor er ? En virksomhed kan også reklamebeskyttes. Se http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=25727681
korrekt, men det har ikke noget med robinsonlisten og gøre