Køb et Amino Sponsorlink
Står og mangle en dygtigt tekstforfatter som vil skrive nogle tekster for mig. Skal bruge omkring 10 unikke tekster, på omkring 150 ord stk. Er det dig, så skriv til mig i privat for yderligere oplysninger.
Og kan i alle ha et rigtigt godt nytår.
AS-Polering & Rengøring: Står og mangle en dygtigt tekstforfatter som vil skrive nogle tekster for mig. Skal bruge omkring 10 unikke tekster, på omkring 150 ord stk. Er det dig, så skriv til mig i privat for yderligere oplysninger. Og kan i alle ha et rigtigt godt nytår.
Jeg har skrevet en del, og er også god til reklsme tekster. for cirka syv år siden blev jeg førtidspensionist, så jeg har tiden, også til at tænke mig om. jeg har altid arbejdet som murer.
med venlig hilsen
Eigil Gaarde Sandholdt
Bredstrupvej 3
7000 fredericia
email: eigilsandholdt@hotmail.com
Jeg har skrevet en del, og er god til reklame tekster. for ca. syv år siden blev jeg førtidspensionist, så jeg har tiden, også til at tænke mig om.Jeg har altid arbejdet som murer.
email eigilsandholdt@hotmail.com Eigil Sandholdt,
7000 Fredericia.
Daniel:
Mener du ikke Billig-Skribent.dk?
Til trådstarter:
Ta' gerne et kig på vores side - er sikker på, at vi kan lave et fordelagtigt tilbud til dig.
10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk
vil gerne takke jer alle sammen som har vist interresse for mit opslag. men har fundet den jeg skal bruge. og igen tak for den store interresse
Mvh
Sam