Køb et Amino Sponsorlink
tak for svaret Lars :)
Lars Tonne Andersen:en helt anden ting er at et forside link heller ikke har den helt store værdi da foside links typisk vil ligge i blorolls eller andet
men så er det jo heller ikke et forside link, mange sider har tekst som ikke ligger i blogrolls og det er dem jeg mener når jeg siger forside link ;)
webshop produkter samlet på en side - sammenlign priser - justcompare.dk
Velbekommen
ShopBase.dk:men så er det jo heller ikke et forside link, mange sider har tekst som ikke ligger i blogrolls og det er dem jeg mener når jeg siger forside link ;)
Nej det er ikke forsiden links.Forside links ville koste en del mere.
Men vi har besluttet os til at forlænge tilbudet om 5 gratis links og 25% rabat til at gælde hele dagen i dag
(Dog med max 100 gratis links i dag )
Bestil gratis links her via formularen
5 gratis links
dine links bliver placeret i unike artikler skrevet efter dine keywords placeret på 5 forskellige danske domains.Du modtager en rapport i løbet af ca en uge
Bestil med 25% rabat på vore linkbuilding pakker
Er du ramt af pingvin Prøv disawow
Er der flere gratis pakker tilbage?
Hej
Ja så længe vi har bestillings formularen på hjemmesiden kan de bestilles
Så er der bestilt 5 links! Er det 5 links pr. person, eller 5 links pr. virksomhed?
Sjove briller med overskæg - www.funglasses.dkIsterninger i København til din fest - www.istilfest.dkStudenterkørsel med Danmarks Vildeste Vogntur - www.vognturen.dk
Hej Lars,
Super tilbud (jeg har også benyttet dog før med stor succes!)
Men lige et spørgsmål: de pakker jeg får 25% rabat på, er rabatten indeholdt i den pris der står eller kommer det efterfølgende?
Martin
Flere varme kundeemner? Download GRATIS "+100 tips til hvordan du får din telefon til at ringe"... hent din e-bog her
Vil du være bedre til Wordpress? Vi afholder også Wordpress kursus i København
@ martin - prisen med rabat står lige under den oprindelige pris :)
Ah fordømt... det var mig der kiggede på PayPal knappen
Jeg så ikke lige, at der var en mulighed ved tilmeldingsboksen - tak!
Jeg har også benyttet mig af de 3 gratis links. Og synes jeg kan se det har givet mig et boost på google.
Jeg har dog nogle spørgsmål....Jeg kan se at på links siderne. At der er mange gramatiske fejl (og er ikke selv nogen haj til dette). Og det ligner, at dette er engelsk tekst, der er oversat via google translate. Og jeg tænkte på, om dette er helt bevist, fordi det kan have indflydelse på, hvordan Googlebot gennemsøger siderne og laver bedre placeringer?Eller hvad er lige årsagen til dette? (skal ikke opfattes som kritik)
Brug for billig computer reparation i Odense eller på Fyn. Så giv et kald på Tlf: 21275763Med venlig hilsen http://www.ithansen.dk
Jeg er enig. Det er super dejligt med disse links og værdsætter dem meget ! Dog ligner mine også at de er oversat fra engelsk via google translate, hvilket jeg også skrev en mail til Tony om, men aldrig fik svar på.
Gad også godt vide årsagen til dette? (og nej, det skal heller ikke forståes som kritik, blot undren)
Mangler du en boligvurdering?