Køb et Amino Sponsorlink
Mange har bestilt Gratis links og vi får rigtig god repons fra dem så vi smider 100 ekstra gratis links i puljen
bestil 5 gratis links her
Alle links leveres indenfor de nærmeste dage nogen har dog allerede fået links lagt ud i dag
Der udstedes rapport over alle udlagt links
Kan jeg skrive mig op til 5 gratis links og købe en pakke eller to og så have dem "til gode" til et senere tidspunkt?
Min shop er endnu ikke køreklar og bliver det nok ikke før hen sidst i januar. Vi har tidligere snakket sammen PM om at jeg ville købe hos dig, men hvor min shop ikke var klar endnu. Det er godt nok ved at være et stykke tid siden, men forløbet har budt på en del problemer som forhåbentlig bliver løst i januar.
15% AMINO RABAT - KODE: AMINO - Lædertasker til både herrer og damer, smykker, Komfort BH og andet accessories på http://bellaborsa.dk
Tak for dette dejlige tilbud, har hermed sendt min bestilling på 5 gratis links. Tak for det og rigtig godt nytår.
mvh
Frank
Brian Reinhold Jensen:Så udvikler den sig bare til støj og det vil være ærgerligt for Lars, hvis der nu er reelle spørgsmål til hans tilbud.
Eller også, så bumber vi tråden med henblik på endnu mere linkbuilding til Lars :-)
Godt nytår.
MSkovmose:Kan jeg skrive mig op til 5 gratis links og købe en pakke eller to og så have dem "til gode" til et senere tidspunkt?
Hej
Ja vi har talt en del sammen og du er velkommen til at bestille de 5 gratis links til senere levering
Og du kan fint bestille 2 tilbuds link pakker til senere levering
Alle vore linkpakker leveres normalt løbende til vore kunder og vi kan fint udsætte din start op til senereskriv endelig til mig direkte hvis du har flere spørgsmål
Larslars@tjenester.dk
Lars Tonne Andersen: Der afgives rapporter om udlagte links både for gratis links og for rabat links
Der afgives rapporter om udlagte links både for gratis links
og for rabat links
Ja dokumentation er nok også vigtig.
Malerfirmaet Råd & Mal - Maleren fra Slagelse - Kunderne siger ?
Tilbudet forsætter i dag
Vi fik rigtig god repons og mange har i dag skrevet om vi stadig giver tilbudet i dagOg vi holder tilbudet kørende i dag og i morgen
Og smider 100 gratis links mere i puljen
Så du kan stadig bestille
5 gratis links
og dansk linkbuilding med 25% rabat
En del har allerede fået links lagt ud men da der skal skrives unikke artikler til allelinks kan det tage op til en lille uge før alle links er lagt ud
Godt Nytår
Jeg har netop modtaget rapport for mine links, og det er super godt arbejde! Nogle rigtig fine links der blev lavet.
Mvh
Kristian
Ung iværksætter med stor interesse og viden indenfor SEO.
Lars, lige et hurtigt spørgsmål - de sider man får links fra og som har pagerank mellem 1-4, er det fra forsiden man får eller er det en underside der ikke har pagerank som selve forsiden?
Uanset hvad så forringes links værdi jo flere der meldes til, så hvad der var 100 kr værd ved start bliver måske kun 10 kr værd fordi det går fra 1 link til 20 udgående link og så er pagerank 2 divideret med 20 ikke mere værd end 0,1 i pagerank værdi - hvordan kan jeg som kunde undgå at mine links bliver mindre værd med tiden?
vh Thomas
Hej Thomas
Da du for links i artikler som postes på et site som har en pagerank af 1 til 4 vil det klrt ikke være et forside link
en helt anden ting er at et forside link heller ikke har den helt store værdi da foside links typisk vil ligge i blorolls eller andet
og disse tillægges i dag ikke ret stor værdi.
Vi sikre værdien af dine links ved selv at linkbuilde til de blogs vi poster indlæg i ligeledes har vi en rimelig stor tilgang af sites
hvilket gør at antallet af post i de enkelte sites minimeres