Køb et Amino Sponsorlink
Hej alle,Jeg er ved at lave en markedsundersøgelse i forbindelse med et nyt produkt. Hvilket bogføringssystem bruger du/i i jeres virksomhed? Det er interessant for mig at vide, for at kunne tilpasse vores produkt bedst muligt. Håber i kan hjælpe med lidt feedback.
Hej
Jeg anvender Billy's Billing. Det har lige, hvad jeg skal bruge - og så er det ekstremt brugervenligt.
Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.
C5 med et par egenudviklede moduler på.
Flexfone-eksperten, Danmarks mest alsidige Ip telefoni.
Hej Anders,
Tak for din tid. Billys Billing er det en hosted løsning eller kommer den også som klient?
Hej Kim,
Tak for din tid.
Hvad gjorde at i valgte C5?
Godt nytår
Benytter mig også af BillysBilling lige som Anders.. Fantastisk regnskabsprogram!
Spar penge på din el-regning ved at investere i LED belysning og LED pærer hos www.elux.dk vi har anerkendte mærker som Osram og Philips.
-
Google+: +Søren Velling
E-conomic
Pesnax: SSL certifikater, kodesigneringscertifikater, e-mail certifikater og sikkerhedssegl/scanning mod malware.
Vi bruger E-conomic og bruger også deres API for at kunne lave noget automatisk bogføring fra vores abonnement system.
MvhThomas Kjærgaard, NemTilmeld.dk - Vi hjælper med at holde styr på dine arrangementer. Få det store overblik over deltagerne med tilmelding, betaling og registrering i én proces. Skal du arrangere noget? Så klik på linket og læs mere - Når du har sparet en times arbejde, er det tjent hjem.
Hej,
InterForm:interessant for mig at vide, for at kunne tilpasse vores produkt bedst muligt.
Hvad er det jeres produkt kan/skal bruge fra regnskabsprogrammet?
Vi har udviklet integrationer til 17 af de regnskabssystemer der findes på det danske marked. http://budget123.dk/virksomhed/integration.aspx
Bruger selv e-conomic, og kan varmt anbefale det!
Tim