Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

b2b handelsportal / Miinto.dk for b2b

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der er en portal, hvor man som b2b virksomhed har mulighed for flg:

- lave sin egen webshop til sine b2b kunder med login (grossistsalg)

- kan lægge fotos (højopløselige), pdf kataloger og lang produkt beskrivelse på¨

- evt differenteret prissætning pr kunde/kæde

- evt kan håndtere udenlandske kunder også (sprog / moms satser)

Jeg har tidligere haft flere b2c webshops og er ikke interesseret i at have min egen webshop(scannet/dandomain/min-web etc.) . Vil blot kunne købe mig til en on-line ydelse og evt. betale månedligt fee / salg pr ordre el lign. Blot mit logo kan lægges på siden betyder designet ikke så meget i første omgang.

Det er lige som en kæmpe webshop for detailbutikker -lidt som www.miinto.dk dog kun for indkøbere til detail butikker.

mvh Lone

 

 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke set det i dk, men i udlandet er der en del af dem :-) har selv haft tænkt på at lave det men har for travlt :-(

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:
Jeg har ikke set det i dk, men i udlandet er der en del af dem :-) har selv haft tænkt på at lave det men har for travlt :-(

Kender det godt.... har selv en stak projekter liggende på bordet der ikke er tid til.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige se, hvad fordelen skulle være, ud over du måske får en masse trafik... Men igen den ender du med at betale dyrt for...

Idag kan de fleste indkøbere world wide engelsk. Selv i lande som Frankrig og Spanien kan de engelsk, fordi de har indset, at deres arrogance intet er værd i 2012-2013... 
Moms er der intet af, når det er B2B, så der er heller ingen fordel...

Derimod er der en masse ulemper, som du sikkert ik har overvejet!

  • Du forsvinder i mængden, med mindre du betaler $$$$ for at din forretning er fremhævet
  • Du har ikke den store indflydelse på siden. Den håndteres ekstern af et firma, som plejer sine egne interesser
  • Du ender med at spilde en masse tid på useriøse forespørgsler mm

For et par skillinger, så kunne du få din egen side op at køre, hvor du har indflydelse på alt, og hvor alt kan målrettes din forretning og dine interesser. Jeg vil vove at påstå, at du faktisk kan få en super side op at stå, for det beløb, som det ville koste i tilmeldingsgebyr på en portal. Du skal dog selv arbejde med siden, seo mm, men igen vil du kunne købe dig til disse ydelser ude i byen til et prisniveau omkring den månedlige omkostning, som det koster at ligge på en portal...

Så hvorfor ikke fokusere på din egen forretning og gøre den personlig, når du kan komme igang for et beløb, som er ganske overkommeligt? 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

tak for dit udførlige svar.

Nu har jeg selv haft 3 forskellige webshop på forskellige platforme med/uden integration til div. økonomi systemer. Du får det til at lyde så nemt at få sin egen webshop.

Men især de "special made for you" er meget meget resource krævende for en lille virksomhed. Der er altid et eller andet der ikke virker og det koster hver gang, der skal ændres. Man skal konstant tjekke at alt fungerer og er oppe at køre.

Derfor ser jeg flg. fordele ved en portal:

 - mine nuværende kunder kan komme til at bestille varer online

-  nuværende kunder kan se hele mit sortiment

- jeg skal ikke selv hele tiden sikrer at siden kører

- ved evt salg til slutkunder skal jeg ikke selv sørge for pbs etc.

- der kunne evt. være lavet standard interfaces til økonomi systemer.

En fornuftig webshop, der kan de ting som jeg ønsker vil ikke koste under 50,000 dkk i startfasen. Denne udgift vil jeg gerne slippe for.

 

mvh lone

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, her i EU er der blandt andet Zentrada.eu :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)