Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus i Googleværktøjer ÅRHUS

Side 14 ud af 14 (133 indlæg)
Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de rosende ord, og det var en fornøjelse at lave et latterkursus med jer Smile (i dag var jeg i gratis avisen 24Timer i Aalborg, med billede på forsiden og artikel i avisen om latterklub Big Smile )

Ellers ser det ud til at være flere spændende emner og indlægsholdere til et nyt kursus, så det må vi have sat i værk!... personlig vil jeg gerne have nogle værktøjer til at "knække koden" til den der med "Ser min røv fed ud i de her bukser?" Smile

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva søren.. Hmm jeg tror jeg er begyndt at bruge for lidt til herinde på Amino.. det er gået totalt forbi min næse at der var en event på vej (nu er den jo så overstået) Smile  Må til at være lidt aktiv igen.. hehe

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:

Kursusbeskrivelse:

Hvorfor er kvinder så svære at snakke med?
Hvad er det egentlig de vil?


Bliv klogere og lær teknikker til at kommunikere mere hensigtsmæssigt med kvinder.

Kurset omhandler også revolutionerende scoreteknikker, der giver dig et forspring i jagten på den eneste ene.

Vi kommer også ind på, hvordan du kan svare, når piger spørger: "Ser min røv fed ud i de her bukser?"

Kurset er forbeholdt mænd - og der vil være praktiske øvelser som sikrer at indholdet kan bruges praktisk fremover. Ingen vil dog blive tvunget til at gøre noget de ikke vil.

Lyder det brugbart? Stick out tongue

Mette

 

Det kursus lyder som en rigtig god ide Big Smile

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 14 ud af 14 (133 indlæg)