Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ider til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej har en bekendt der har lavet en side der kan lave matematiske udregninger han har omkring 2000-3000 bruger om måneden og det virker som om de fleste besøg er af folk der bruger siden der er mange store virksomheder der bruger den han har lidt indtjeninggoogle ads men det jeg tænker er der må da være en måde at lave lidt penge på sådan en side har bare lidt svært ved lige at se hvilken løsning der ville være god ?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.google.dk/search?q=tjen+penge+p%C3%A5+hjemmeside&oq=tjen+penge+p%C3%A5+hjemmeside&aqs=chrome.0.57j59j57j0j62j60.2442&sugexp=chrome,mod=9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Hvordan ved han, at der er mange store virksomheder, der bruger siden?

Han burde måske kigge nærmere på affiliate marketing, hvor han kan benytte relevante reklamer til sin side.Jeg kan anbefale Partner-Ads.dk og Tradedoubler.com

Han kunne naturligvis også lave en form for medlemskab til siden, hvor man f.eks. kan betale for en måneds medlemskab, hvor man frit kan benytte siden, men dette er en lidt mere risikabel løsning efter min mening.

Skriv evt. et link til siden, så kan jeg se, om jeg kan finde på nogle flere tips :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er jeg ret grøn på det her område men jeg har siddet og bladret i serverlisten som har været logget på siden og kan se flere store virksomheder gå igen

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Nu har jeg været inde på hjemmesiden, og det første jeg tænker, der skal gøres er at gøre noget ved siden grafisk. Designet på hjemmesiden virker utrolig gammeldags, og jeg vil derfor anbefale at din ven får gjort siden mere moderne. Jeg synes godt, man kunne gøre meget mere for at gøre siden mere brugervenlig, da den er en anelse rodet pt.

Derudover synes jeg at de Google ads, der er på siden er lidt skjult væk, og de kunne godt placere, så de blev set bedre. Det ville kunne pynte siden med nogle flotte og relevante reklamebannere.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

den er skrevet i notesblokBig Smile ja det var også min første tanke at siden var lidt gammeldags men da det virker som om det er indholdet af siden der tiltrækker folk og det jo nok også er en meget special målgruppe tror jeg måske ik det har det store at sige jeg forslog dog at stoppe med at udvikle siden og bare lade den køre og så få lavet en ny side med et bedre layout evt support og forum også lave en form for betaling med prøveperiode . det ku også være en mulighed at starte med at lave det som en form for app

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:

den er skrevet i notesblokBig Smile ja det var også min første tanke at siden var lidt gammeldags men da det virker som om det er indholdet af siden der tiltrækker folk og det jo nok også er en meget special målgruppe tror jeg måske ik det har det store at sige jeg forslog dog at stoppe med at udvikle siden og bare lade den køre og så få lavet en ny side med et bedre layout evt support og forum også lave en form for betaling med prøveperiode . det ku også være en mulighed at starte med at lave det som en form for app

Jeg kan godt lide din idé med at lave en app. Der er rigtig mange, der efterspørger sådan en form for app, så det kunne være en god mulighed.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilket program kan man lave sådan en app i ?

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

og kan det overhoved laves hvis der er nogen der evt mener de kan lave sådan en app er jeg også int .. kan den evt skrives i notesblok 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:

og kan det overhoved laves hvis der er nogen der evt mener de kan lave sådan en app er jeg også int .. kan den evt skrives i notesblok 

Du kan jo evt. finde en virksomhed, der tilbyder at programmere en app. Tag en simpel Google-søgning, så kan du tjekke de forskellige tilbud på at få programmeret en app.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)