Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg selv lave en hjemmeside ??

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nystarterfyn:
Jamen lad os sige jeg finder et perfekt skabelon og vil købe det hvad er næste skridt ??

Skal jeg findeensom kan hoste det meddelt samme eller hvad gør jeg??

Når du har fundet dit theme, skal du selvfølgelig betale for det. Når det er gjort, kan du downloade themet som en zip-fil.

Dernæst skal du have fundet dig et domænenavn og en hosting udbyder, der kan hoste din side. Det kunne f.eks. være meebox.net, som en anden skriver længere oppe. Jeg bruger dem selv, til de fleste af mine domæner og de har en udmærket service, og også live chat til relativt sent om aftenen, når noget fucker up.

Hvis vi antager at du har downloadet dit theme og oprettet et webhotel hos meebox, skal du nu bare logge ind i dit kontrol panel (Hos meebox) og bruge deres 1-click installer til at installere wordpress på dit domæne.

Når du er done, går du ind på: http://ditdomæne.dk/wp-admin og logger ind i dit wordpress admin modul.

Nu klikker du på appearance->themes og vælger så at uploade dit nye theme.

Når du har gjort det, så skal du til alt det, der kan give dig grå hår under fødderne, hvis ikke du aner, hvad du laver :) Trust me.. Been there done that (Og er der stadig, hvis ikke jeg får hjælp af en godt struktureret menu i themet).

Håber at det hjalp dig lidt på vej.

/K

www.kennethmundt.com

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tillad mig lige at slå et slag for Sitemagic CMS (som også er gratis).

Jeg står bag Sitemagic CMS - et brugervenligt og let tilængeligt Content Management System til opsætning af hjemmesider.

Sitemagic CMS har en række fordele - særligt til de mindre hjemmesider hvor e-commerce ikke er et krav.

 - Nemt at installere, kræver fx ingen database
 - 9 flotte design-skabeloner inkluderet
 - Nemt at tilpasse
    - Bestemt selv hvilke funktioner der er slået til og vises i kontrolpanelet
    - Designs kan tilpasses med den indbyggede designer (&hd=1">se evt. denne video)
 - Bedre performance (indlæsnings-hastighed) og sikkerhed
 - Indeholder al den typiske funktionalitet du forventer af et CMS

Ovenstående er bare ord - det er meget sjovere at prøve det selv - så du kan jo prøve at klikke lidt rundt i Sitemagic CMS Online Demo - her kan du logge ind i kontrolpanelet og prøve det hele lidt af, inden du bruger tid på selv at downloade og opsætte systemet.

Du kan også se denne lidt skæve video om Sitemagic "Car" - dvs. hvordan Sitemagic CMS ville se ud, hvis det var en bil:

Hvis du får lyst til at bruge Sitemagic CMS, og ønsker hjælp til opsætningen, så giv mig en praj. Jeg sætter det gerne op på dit webhotel for dig kvit og frit. Det tager cirka 3 minutter.

Held og lykke med hjemmesiden :)

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Jeg ved ikke, hvor meget du bruger denne film som reklame for sitemagic, men bruger du den en del og i øvrigt har mulighed for at redigere filmen, så kan du rette ordet "imagen" i introen til det korrekte "Imagine".

Nogen siger jo at selv de mindste stavefejl, kan koste kunder, og det er ingen jo interesseret i :)

/K

www.kennethmundt.com

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth > Argh, forfærdelig fejl! Tak fordi du pointerede det. Det må jeg se om jeg ikke kan få rettet i en ruf.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad koster det og er der forskellige skabeloner at vælge??
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der kender nogle gode skabeloner som vil passe til det jeg skal bruge til ?

Hvor der gerne skulle være nogle punkter i venstre side eksempel med billigst i dk , bedste kvalitetet bla bla og højresving billede også 3 billeder under hvor der står læs mere også tekst..

Mvh
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil du ikke sende din mail til mig ??

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Beklager den sene tilbagemelding.

Sitemagic CMS er gratis - det kan downloades her.

Der er 9 indbyggede skabeloner, som nemt kan tilpasses med den indbyggede CSS Designer.

Du kan sagtens få min e-mail adresse - den kommer her:   jimmyXpowerzone.dk (erstat X med @).

Godt nytår :)

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har lavet min egen hjemmeside + et par andre, med Weebly.com - Det er et "drag and drop" system, som er rigtigt nemt at bruge, for os som ikke kan kode en meter.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke Weebly - det er sikkert udemærket. Husk dog at hostede services sjældent giver dig samme fleksibilitet som løsninger du selv hoster (på eget webhotel). Du er så at sige i leverandørens vold.

Jeg vil derfor aldrig tøve med at anbefale en løsning du selv kan downloade og installere, som fx Joomla, Wordpress eller Sitemagic CMS, som jeg af indlysende årsager er varm fortaler for :)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)