Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg selv lave en hjemmeside ??

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Go jul til jer alle :-)

Jeg har tidligere selv lavet en hjemmeside i Shopify hvor man blot skulle købe en skabelon også derefter lave banner og logo og sætte tekst ind... Det var super nemt..

Skal bruge en simpel service hjemmeide og har fået nogle bud hvor de koster 2500+ så tænkte på om jeg evt selv kunne hvis det samme fremgangsmåde...


Er faldet over http://www.templatemonster.com/ hvor der findes rigtigf flotte skabeloner... Er det samme fremgangsmåde.. Der fides både joomla, wordpress og en masse andet...

Man kan købe themes også kan man også vælge installation og hosting...

Nogen der n hjælpe mig ? Vil gerne lave det selv for den pris....
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress er det nemmeste system at lave en hjemmeside i. Det er helt gratis, og rigtig mange host har efterhånden one-click installering af wordpress og andre cms systemer. Hvis du så vil, kan du jo supplere med et nyt betalt template enten hos templatemonster som du selv nævner eller hos themeforest.

God jul!

Laust

seonorden.dk

Partner - KH-Online.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dét kan du.

Jeg vil foreslå dig at få fat i et CMS (Content Management System) som WordPress, finde en god vejledning på nettet og så gå i gang.

At bruge WP kræver at du har et domæne, og at dette domæne ligger hos en udbyder, der understøtter WP. Så sætter du WP på til at kunne fungere hos dig - i praksis skal man få overført nogle filer til ens domænes biblioteksstruktur, et proces som typisk er automatiseret.

Start med noget nemt og overskueligt, så kan du altid forfine senere.

WordPress tilbyder en del templates gratis, men du kan også købe templates, hvis du ikke finder nogen af de gratis, der duer.

To gode steder at starte er at købe fx Brian Brandt hæfte om WordPress og at tilmelde sig Wordpress danske brugergruppe.

Du skal nu nok regne med, at du kommer til at bruge din egen arbejdstid svarende til sammen beløb - mindst - men så skal du ikke have penge op af lommen :-)

God jul til dig også

/Marianne

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi kan  da  hjælpe  dig en del billigere

vi tager 500 kr incl hosting domain og en wordpress  installation som er 

et smart cms system  du nemt kan  arbejde med

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nystarterfyn:
Skal bruge en simpel service hjemmeide og har fået nogle bud hvor de koster 2500+ så tænkte på om jeg evt selv kunne hvis det samme fremgangsmåde...

Jeg tvivler på at den var helt så simpel som du skriver ?. Der må være en grund til at du kun har fået bud over 2500kr. Der må være noget specielt på den side du har fået bud på ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige at wordpress er en af de bedre og nemmere CMS systemer du kan bruge til opbygning af en pæn hjemmeside. Og hvis det er du kommer ud for problemer så er der utrolig mange som kender til wordpress som så også betyder at du vil kunne hente hjælp mange steder.

God jul

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også tage et kig på Joomla!, sammen med Gantry Framework.

Så er du efterhånden tæt på at have en løsning, hvor du "bare" skal ind og ændre logo og farver i et allerede-eksisterende template. 

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har haft ret mange uheldige oplevelser med Template Monster så jeg vil hellere anbefale konkurrenterne hvis du skal købe et tema. 

Hvis du skal lave en simpel side vil jeg anbefale dig at gøre det i wordpress og evt. finde tema på themeforest.net

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nystarterfyn

Du kan sagtens selv lave et website. Men det folk skriver i tråden med at den nemmeste vej, er at bruge et CMS, mener jeg er helt forkert.

CMS eller Content Management System, er et lavet til at styre indhold, og som sådan ikke til at gøre det specielt meget nemmere at bygge websites.

Hvis du vil nemt vil bygge dit eget site, er det oftest bedre at bruge en SiteBuilder, som navnet siget så er det lavet til at gøre det nemt at bygge websites.

Vi laver selv en SiteBuilder der hedder CloudSprout. I forhold til mange af de andre SiteBuilders, så er de gode grunde til at bruge at:

- Det er gratis! Ikke noget med webhotel etc. Først hvis dit site har over 3 Gb i trafik, koster det penge.

- Det kan lave Mobil sites! Vi understøtter en teknik der hedder Responsive Design, som du kan bruge til at få dit site perfekt på mobil og tablets.

Du kan selv checke CloudSprout ud her: http://www.cloudsprout.dk/Tilmeld.html
 

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej:-) du kan evt, købe en theme fra prestashop, og så selv lave ændringer på det. De har et forum, hvor man kan få hjælp til at opsætte hjemmesidens design. Det forudsætter jo at man skal ændre på koder og den slags ! Men jeg havde slet ikke forstand på koder, men fik hjælp på hvilke filer jeg skal ændre og den slags.. :-) og det går nok :-D
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)