Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-cigs bliver forbudt, sammen med Menthol cigeretter og snus.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1886284.ece

EB glemte at skrive at e-cigeretter også bliver forbudt.

Desværre betyder det at medicin industrien vandt og kan sælger deres produkter til overpris.

Jeg sidder seriøst og overvejer om man kunne lave et firma uden for EU, som solgte E-cigeretter, til EU-borgerne.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor står der at e-cigaretter bliver forbudt. Må være midlertidigt blind for jeg kan ikke se det , heller ikke reuters tekst.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når England snart melder sig ud. Vil det jo være oplagt at starte derfra. EU er et skib på vej ned. Det er bare et spørgsmål om hvor længe det skal vare.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:
hvor står der at e-cigaretter bliver forbudt. Må være midlertidigt blind for jeg kan ikke se det , heller ikke reuters tekst.

http://tobaccoanalysis.blogspot.dk/2012/12/leaked-copy-of-european-commissions.html

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Carl Lorberg:
http://tobaccoanalysis.blogspot.dk/2012/12/leaked-copy-of-european-commissions.html

Der står bare i artiklen de regler som allerede er gældende i Danmark?
 

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Lorberg:

Jeg sidder seriøst og overvejer om man kunne lave et firma uden for EU, som solgte E-cigeretter, til EU-borgerne.

der er allerede flere der sælger fra andre eu-lande, herunder Polen, Spanien og såmænd også fra Sverige... Da de nuværende regler forbyder salg af nikotin i DK.........

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:
Da de nuværende regler forbyder salg af nikotin i DK.........

Vi sælger sandelig ikke nikotin, det må man ikke, men e-juice kan jo fås i flere forskellige styrker ... 

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Petrus:
Vi sælger sandelig ikke nikotin, det må man ikke, men e-juice kan jo fås i flere forskellige styrker

 

Det gør ingen forskel, produkter indeholdende nikotin (herunder e-juice), skal godkendes af sundhedsstyrelsen, såvidt jeg lige husker...

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:
Det gør ingen forskel, produkter indeholdende nikotin (herunder e-juice), skal godkendes af sundhedsstyrelsen, såvidt jeg lige husker...

Som sagt sælger vi ikke den slags.

Vi kører heller ikke for hurtigt på motorvejen og vi betaler vores skat med glæde!

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

>"Petrus"

Hvor gik det galt for dig ?

Læste du ikke trådstarters spørgsmål om at starte salg op fra andet EU-land, -mit svar gik på dette spørgsmål...

Og hvorvidt du kører for stærkt på motorvejen kommer jo ikke det ved, vi køber også vores varer i tyskland for at spare lidt moms og nogle afgifter, men har stadigvæk ikke så meget med trådstarters spørgsmål at gøre...

jeg betaler min skat med glæde og ser sådan på det at jo mere jeg skal betale, jo flere penge må jeg jo nødvendigvis have tjent Big Smile

iøvrigt modsiger dine indlæg jo sig selv, -i det ene indlæg forstår jeg at du ikke må sælge nikotin, men godt e-juice i forkellige blandinger underforstået med nikotin iblandet... og i dit sidste indlæg skriver du at det sælger du skam ikke ?????

Nå, gider nok ikke bruge mere krudt i denne tråd.

Kan i have en fortsat god debat

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)