Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat - Hænger jeg på tidligere lejers TV-pakke?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Står og skal overtage en skøn lejebolig næste år, men er i tvivl om følgende:

Det fremgår af papirer fra boligforeningen, at man som ny lejer skal være tilsluttet fællesantennen - tjek!

Dog undrer det mig, at man kan forvente, at ny lejer automatisk overtager den aftale, som er indgået med tidligere lejer.

Kan det være rigtigt, at jeg hænger på en stor tv-pakke, der koster næsten 500 kroner mere om måneden? Samtidig kan jeg så yderligere få lov, at betale for regulering af programpakken fra tidligere lejer (yderligere 450 kroner). Udover nedenstående, så er der på den efterfølgende side specificeret de forskellige programpakker, samt at henvendelse om ændring af disse skal foregå skriftligt.

Det står ikke specificeret, ligesom man gør i andre boligforeninger, at man overtager den aktive tv-pakke. 


Hænger jeg på tidligere lejers TV-pakke?
 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ja som jeg læser det gør du, men jeg ved jo ikke om det her er en del af kontrakten eller noget andet, men som jeg læser det her - ja - du kan skifte en gang i kvartalet og du skal betale gebyr for at skifte pakke - 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

ja som jeg læser det gør du, men jeg ved jo ikke om det her er en del af kontrakten eller noget andet, men som jeg læser det her - ja - du kan skifte en gang i kvartalet og du skal betale gebyr for at skifte pakke - 

vh

Det blev sendt sammen med kontrakten.

Kan bare ikke læse, at jeg skal overtage den aktuelle aftale for nuværende lejer.. Måske jeg har været optimistisk, men formodede det var en ny aftale med mig som ny lejer.

I andre boligforeninger skriver de direkte, at man overtager den aktuelle tv-pakkeaftale ved indflytning. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)