Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook strip Pr-stunt, Er det en god ide ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ( nok ) et underligt spørgsmaal igen Smile Lad os antage at jeg sælger Slips fra en webshop og dertil har en Facebook fan side. Jeg vil gerne lave et "PR"-stunt.    

1: Jeg tager et foto af mig selv kun med et Slips på ( håber at folk vil dele dette billede og i bagrunde har jeg et kæmpe skilt med linket til shoppen. )

2: Jeg tager et billede af mig selv med jakkesæt og hele svineriet på. Jeg skriver at for hver gang billedet er blevet delt 50 gange smider jeg et stykke tøj og tager et nyt billede og smider op. Sådan bliver jeg ved til jeg kun har slipset tilbage.

Men det kan jo godt blive noget skidt hvis ingen ønsker at dele , altså det betyder jo at ingen ønsker at se mig kun med et slips på Wink Hvad mener i om denne måske lidt for friske facebook strip ide ? Smile   Hvad godt og skidt kan i der kunne komme ud af dette her ?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mere du stripper jo større er chancen for at Facebook finder det stødene. Men ellers en god ide, alt efter hvilket signal man gerne vil sende til sine kunder.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk

Det vil altid kunne findes på Nettet.. Selvom 20 år kunne du måske fortryde det.
 Jeg råder dig ikke til det.
Det kan ende galt. 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker, at det vel primært er mænd, der er dine kunder ud over de kvinder, der skal bruge en gave til deres mand (men hvor mange giver sin mand et slips i gave?).

Og det er vel ikke primært mænd, der ønsker at se dig smide tøjet?

Dit billede skal nok blive delt så snart kvinderne får nys om det. Men det bliver sandsynligvis bare delt for at se dig smide tøjet (jeg ved godt, at det er det, du gerne vil), men det er jo ikke af dem, der kommer til at købe (ret meget) hos dig?

Så vil det være det værd, at man kan finde dig nøgen på internettet til evig tid?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:

Jeg tænker, at det vel primært er mænd, der er dine kunder ud over de kvinder, der skal bruge en gave til deres mand (men hvor mange giver sin mand et slips i gave?).

Jeg driver en webshop med slips og butterflies sammen med en kammerat, og vi oplever at omkring 20 % af vores kunder er kvinder, der køber slips eller butterflies i gave til deres mænd.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det vil blive den store succes. Mine venner deler primært inspirende (kloge ord om livet eller lignende) eller meget overraskende billeder (noget sjovt som man aldrig har set før). Jeg har endnu til gode at nogen af dem deler et billede af en afklædt pige, så chancen for at en afklædt man skulle blive delt ser jeg som endnu mindre. Men jeg kan selvfølgeligt tage fejl...

Og jeg tror de har helt ret dem som siger at det ikke vil give mange kunder i biksen. Et er at dele et billede, noget helt andet er shoppe ud fra en tekst i billedet. Har du prøvet facebook reklamer med en spændende tekst i stedet? Hvis du kan finde på den rette fængende tekst kan du jo nok lave overskud på sådan en annonce.

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:

MSkovmose:

Jeg tænker, at det vel primært er mænd, der er dine kunder ud over de kvinder, der skal bruge en gave til deres mand (men hvor mange giver sin mand et slips i gave?).

Jeg driver en webshop med slips og butterflies sammen med en kammerat, og vi oplever at omkring 20 % af vores kunder er kvinder, der køber slips eller butterflies i gave til deres mænd.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Skal i ikke prøve så ? Big Smile

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nok ikke alle som synes at det er sjovt :-). Hvad med bare at tage et foto en en selv med et slips på og holde et skilt op foran lillemand med "VI HAR KUN SLIPS". Det er jo ikke være end hvad man ser i svømmehallen Cool

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei

Jeg tror det fort bliver glemt. Med mindre du er en meget god stripper og kun har kvinnelige medlemmer. Jeg tror prosentandelen der synes det er tøv blir adskillig større end dem som faktisk vil købe slips som et resultat av stuntet. Og det er jo salg du først og fremst vi have og ikke oppmerksomhed rundt din person. Jeg tror du vil ha en bedre respons med at være mere kreativ. En konkurrance til eksepel om mest kreativ brug av slips eller kunder sender ind billede av sitt mest originale slips til en konkurrance. Det sikrer fokus over tid og er mere til poenget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ideen om at skabe noget der går viralt er god. Men fordi en overvejende del af din målgruppe sandsynligvis er mænd i 30 til 40 års alderen tror jeg det er en forkert måde at positionere din virksomhed på. Men ideen med at skabe noget der går viralt er god.

Find ud af hvad din målgruppe går op i, ved at lave en survey mail efter de har købt noget, hvor hvis man svarer kan man vinde nogle flere slips eller noget andet.

Ud fra det kan du finde ud af hvad din målgruppe vil syntes var sjovt, inspirerende eller klogt, og som de har lyst til at dele.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)