Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil tlf

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Har lige et hurtigt spørgsmål.

Hvis man har købt en mobil for f.eks 2 år siden, og den har været til utallige reparationer mm.
Og Nokia så til sidst endelig overgiver sig og giver en ny tlf til en,
burde man så ikke få lov at vælge en til samme værdi som man KØBTE den gamle til i sin tid? :)

Der er tale om en Nokia til 4.300kr (Ca skulle jeg mene) - som så efter .... 5-6 omgange med rep. og udskiftning af dele osv.
Endelig vil Nokia bytte den, selvom de sagde efter 2 gang at de ville 3 gang...


Men nu vil de bytte den til en ny telefon (altså valgfri) men problemet er at de vil kun give en til 2.700kr nu?
Hvordan er de kommet frem til den værdi? og er der noget jeg/vi kan gøre??


Det skal lige siges at det er min kærestes telefon, jeg undersøger det bare for hende da jeg syntes det meget værdi man mister?? :)

Mvh Christoffer

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder meget fornuftigt, der er jo sket en del med teknologien indenfor de sidste 2 år, og den telefon som i har haft  så mange problemer med koster nok omkring de 2700 kr. nu.


Jeg tror at det er  på den måde at de er kommet frem til det, da du for de penge kan få en telefon som kan omtrent det samme som den gamle.

Som i mine ører lyder det helt fair :)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker, så skal de give dig en tilsvarende telefon, som den du købte. Har de så ikke den telefon mere, så kan de vælge at opgradere dig.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Jeg synes det lyder meget fornuftigt, der er jo sket en del med teknologien indenfor de sidste 2 år, og den telefon som i har haft  så mange problemer med koster nok omkring de 2700 kr. nu.


Jeg tror at det er  på den måde at de er kommet frem til det, da du for de penge kan få en telefon som kan omtrent det samme som den gamle.

Som i mine ører lyder det helt fair :)



Kan jo ikke passe? :)
Hvis man giver 4000kr, så skal man da også have det nu? - jeg kan jo ikke gøre ved at teknologien er fløjet afsted, samme tid som priserne så flyver ned? :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc Gregersen:

Så vidt jeg husker, så skal de give dig en tilsvarende telefon, som den du købte. Har de så ikke den telefon mere, så kan de vælge at opgradere dig.



Den vil de ikke give igen, det derfor de har sat dette sjove beløb..

Opgradere er også OP af i mine øjne, så det burde jo være en NY model man får, men det er der ikke engang nok til i det beløb... 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det nævnes tidligere skal de bare give dig noget der svare til det du har købt på daværende tidspunkt.

At teknologien i mellemtiden er blevet bedre imens og man derfor kan få mere for penge ændre jo ikke på noget. Du har jo stadig fået det du betalte for.

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hansen:

Som det nævnes tidligere skal de bare give dig noget der svare til det du har købt på daværende tidspunkt.

At teknologien i mellemtiden er blevet bedre imens og man derfor kan få mere for penge ændre jo ikke på noget. Du har jo stadig fået det du betalte for.



Så jeg skal have det hun gav dengang eller? :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej hun skal have en vare der svare til det hun dengang gav 4000 for. At prisen på sådan en vare idag er billigere betyder jo ikke du taber noget

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hansen:

Nej hun skal have en vare der svare til det hun dengang gav 4000 for. At prisen på sådan en vare idag er billigere betyder jo ikke du taber noget



hmm. nå
Så må hun jo overleve med en 3310 :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ring til forbrugerhotlinen og spørg. Den er åben mandag til fredag mellem kl. 9 og 12.

70131330

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)