Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Pakistan

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

med hensyn til fragtpriserne skal du nok regne med omkring 16-19 tusinde for en 20" container.

Men med de mindre mængder er det bedre at tage fat i en speditør og få mere præcise priser.

Nu ved jeg ikke præcist hvad du skal have lavet  i tekstil, men der er 2 gode områder:

 Sialkot, som oftest er de billige varer

Karachi, som oftest er lidt bedre kvalitet

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Tak for svaret. Jeg har sat næsen for lædervarerg (tasker, punge, bælter mm.) og er i kontqakt med en lille fabrikant  i islamabad.

Jeg har oggså tjekket UPS som har ok priser for mindre leverancer.

Imidlertid aner jeg intet om toldtvakster. ved du hvad det koster (hvis der da kommer told på?)

vh

Asgar

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har et lille spørgsmål...angående transport af vare fra Pakistan til Danmark.

Når man f.esk køber vare fra Sialkot i Pakistan, er man vel så nød til vare varer her hjemme med flyet, efter hvad jeg ved så er der ingen havn i Sialkot.!

Er der store prisforskelle på transporten med fly og Skib ?

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du aftaler med dem at det skal sejles, kan du jo lave en aftale om at prisen er f.eks. FOB Karachi.

Så skal de sørger for at det kommer til havnen, det er meget normalt.

Fra Greve
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg tror, der er en fælles forvirring omkring Sialkot-Pakistan. Jeg tror ikke, at Sialkot er kendt for billig kvalitet. Sialkot er den eneste by i verden, der fremstiller og eksporterer medicinsk udstyr, sportsartikler, fodbolde, lædervarer og mange flere produkter. Faktisk er produkter, der fremstilles i 3 qualites. A, B, C.
Amerikanske og tyskerne er de største importører af Sialkoti Produkter og derefter de re-eksport til Danmark og mange andre lande, og danskerne mener, at det er tysk kvalitet. Høj pris er ikke en garanti for høj kvalitet.
Jeg tilhører Siakot og bo i Danmark. Jeg har mine salgskontor her i Greve, og jeg bruge til import af medicinske instrumenter og mange andre produkter, så hvis nogen skal have yderligere oplysninger, kontakt mig når som helst. Jeg kan også give dig mine tjenester. Jeg har mange produkter på lager her, så kontakt mig på: ask@goodmangroup.dk for yderligere diskussion.
Venlig hilsen
Salman
Goodman Group
Greve
ask@goodmangroup.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)