Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Pakistan

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.

Jeg håber at nogen kan hjælpe mig.

 

Mig og en ven tager til Pakistan om en måneds tid.

Det er meningen at vi vil finde nogle produkter, som vi vil importere til Danmark.

 

Så ville jeg høre om der er nogen som ved, hvordan vi skal få det fragtet her til Danmark?

Den eneste mulighed er vel at få varene pakket i en container, og få et firma til at transportere det til Danmark.

 

Er der nogen andre muligheder?

Håber nogen vil hjælpe.

 

MVH Tobias Henningsen


 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, prøv det, med skib fra Karáchi eller evt. lufttfragt, prøv at lege med de større speditører og køb fragten i Danmark altså EXW eller FOB som lev betingelse.

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay det vil jeg prøve.

Mange tak for det!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis I får brug for hjælp til at få oversat papirer til og fra Pakistansk, så har jeg en Pakistansk veninde, bosat i DK, som jeg sikkert godt kan få til at hjælpe uden beregning. De næste ca. 14-21 dage er hun dog i Pakistan.

Men send mig en PB, eller mail hvis det er noget.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay mange tak for det!

Det vil vi da lige kigge på.

 

MVH Tobias

Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Sørg for at finde en speditør hjemmefra som har en forbindelse i Pakistan!

Jeg var selv i Pakistan i 2005 for at indkøbe varer, og valgte den billigste speditør vi kunne finde i Karachi.
Vi fik shipping papirer osv. inden vi tog afsted, og da vi kom tilbage til Danmark var der absolut ingen kontakt til speditøren og vores varer er aldrig kommet frem. Tab svarerede til godt €10.000. Vi burde selvfølgelig være taget tilbage til Pakistan, men valgte i sidste ende at afskrive beløbet. Lektion er dog lært på den dyre måde.
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay,tak for advarelsen! Det må vi lige få på plads, så der ikke bliver problemer.

MVH Tobias

Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg vil også klart anbefale at købe fragten i DK så i ikke får problemer. Sidder selv som speditør og har set de problemer man kan rende ind i. Hvis i øsnerk hjælp til at finde hvem der er gode på Pakistan siger i bare til.

 

Rikke

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi får en del containere fra Pakistan. Det er et svært land at handle med, du skal sørge for at betale via D/P og som tidligere nævnt finde en speditør der har erfaringer med Pakistan. Jeg kan anbefale Europæisk Spedition tlf. 3645 3633, som vi har samarbejdet tæt med omkring importen fra Pakistan. Du er velkommen til at skrive igen, hvis du har flere spørgsmål.
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, Jeg skal på en research-tur til Pakistan med en ven der har familie i PK, og vil benyte muligheden for at

se om der en god mulighed for import af varer til DK til salg i butik - jeg tænkte på fodtøj/tekstil..

Men du ar erfaring med landet. Kan du pege på nogle områder der er muligheder i, eller evt. hvad man skal holde sig fra?

I føste omgang bliver det nok ikke  i container-kliber, men i lidt mindre målestok. Kan du sige noiget om fragtpriser?? 

 vh og tak på forhånd

Asger - 'Den Nye'

 

 

 

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)