Køb et Amino Sponsorlink
Tag evt et kig på www.web-side.dk. Super let og enkelt!Mvh Thomas
Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!
Hej Lars.
Jeg har set at du kan hjælpe igang med en smart og nem hjemmeside med det hele køreklar for kr. 300,-.
Hvor meget er det du hjælper med - dvs. hvad er det du gør klar og hvilken opgaver ligger hos mig bagefter for at siden er køreklar ????
(NB. det jeg har i tankerne er i første omgang en hjemmeside til vores sommerhus, som jeg gerne vil have sat lidt gang i ..............)
NB. jeg kan træffes på mail tomkosack@hotmail.com
vh
Tom
Søren.Pedersen: Phillip Dyhr Hobbs:This is the cheapest option Maybe you should verify this a bit before posting. Cheapest is webhosting.dk 45.25 including domain name, no setup fees and they do have Wordpress, in danish, as a one click installer.
Phillip Dyhr Hobbs:This is the cheapest option
Maybe you should verify this a bit before posting. Cheapest is webhosting.dk
45.25
including domain name, no setup fees and they do have Wordpress, in danish, as a one click installer.
Nej, nej den billigste måde at få en hjemmeside på er bestemt ikke at købe hosting og bruge wordpress.
Den billigste måde, er at bruge CloudSprout så længe din side fylder under 200 Mb plads og bruger under 3 Gb trafik, så er det fuldstændigt gratis.
Samtidigt er CloudSprout en SiteBuilder, så istedet for at man skal rode med koder, patches og installation af themes, så kan man lave sit site i CloudSprout via drag-n drop selv.
Hej Det lyder smart det skal da testes
Lundsby: Søren.Pedersen: Phillip Dyhr Hobbs:This is the cheapest option Maybe you should verify this a bit before posting. Cheapest is webhosting.dk 45.25 including domain name, no setup fees and they do have Wordpress, in danish, as a one click installer. Nej, nej den billigste måde at få en hjemmeside på er bestemt ikke at købe hosting og bruge wordpress. Den billigste måde, er at bruge CloudSprout så længe din side fylder under 200 Mb plads og bruger under 3 Gb trafik, så er det fuldstændigt gratis. Samtidigt er CloudSprout en SiteBuilder, så istedet for at man skal rode med koder, patches og installation af themes, så kan man lave sit site i CloudSprout via drag-n drop selv.
Så i giver gratis domæne? Lyder som en nice deal
Lars Tonne Andersen:Hej Det lyder smart det skal da testes
Mange tak, jeg glæder mig til at hører hvad du syntes om CloudSprout. Vi har lagt en masse kræfter i projekter. Og fortsætter selvfølgeligt med det, ligenu arbejder vi på udvalget af templates, som godt kunne blive større (der er 1 :-) )
Lucas - Hosting4Real:Så i giver gratis domæne?
Ja, så længe det er et subdomæne til mycloudsprout.com så er det gratis, ellers kan man selv købe et for omkring 50 kr for (dk).
Lucas - Hosting4Real:Lyder som en nice deal
Det er en top nice deal! den slår alle de andre :-)
Lundsby: Lucas - Hosting4Real:Så i giver gratis domæne? Ja, så længe det er et subdomæne til mycloudsprout.com så er det gratis, ellers kan man selv købe et for omkring 50 kr for (dk). Lucas - Hosting4Real:Lyder som en nice deal Det er en top nice deal! den slår alle de andre :-)
Så er Cloudsprout jo heller ikke de billigste :) Fordi som Søren siger, så koster de ca 45kr for webhotel + DK domæne ;) men selvfølgelig, hvis man bare vil have et subdomæne - så er der jo også wordpress.com, blogger, etc - hvilket er gratis med subdomæne :)
jeg har oprettet en konto men kan ikke lige se hvordan man køber og opretter et domain hos jer?