Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inventar til tøjbutik i "almuestil" søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg ved ikke om jeg rammer den rigtige kategori, men jeg har virkeligt brug for hjælp.

 

Butikken skal udvides, og jeg mangler nyt inventar. Havde fundet et udemærket sted www.piomio.dk, men desværre kan de først levere om alt for længe.

 

Derfor - er der nogen herinde, der ved hvor i DK man kan købe inventar til en børnetøjsbutik i almuestil? Altså hvidmalet træmøbler med en stræjf af sommerhus/ødegaard ... ?

 

Jeg har tjekket nettet tyndt uden at finde noget. Det skal ikke være supersellers og den stil ...

 

Mange hilsner

Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Camilla,

Jeg har Googlet "Shabby Chic" og herunder er nogle af resultaterne:
www.ramsinggaard.dk
www.elviras.dk
www.sodesager.dk
www.unaluna.dk
www.stinesbutik.dk
www.Blandet-Landhandel.dk

Håber du kan bruge det til noget

Mvh. Rikke.




Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra min tidligere butik har jeg lidt velegnet inventar, som du kan overtage til en god pris. Kontakt mig direkte, hvis du er interesseret på 40879034.

Mange hilsner fra Jannie

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rikke

 

Tak for svar. Det var ikke lige det jeg søgte. Mere færdige produkter der er lige til at hænge tøjet på.

 

Men faktisk ringede de fra PioMio og sagde de havde fundet lidt i det bagerste lager ...

 

Tak for din tid!

 

Mange hilsner,

Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :o)

 Hvis du igen skulle mangle noget i den lækre shabby chic stil, så har vi måske noget du kan bruge hos Tryllefeen.dk. Og finder du ikke lige det, du søger, så smid en mail, for så kan vi måske skaffe det. Vi får jævnligt "nye" møbler, ting og sager fra både Danmark og Sverige, og vi maler også møbler.

Mange hilsner fra Tine :o)
www.tryllefeen.dk

Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvis du skriver til mig Trinemor78@hotmail.com jeg har en hel børnetøjsbutik som skal tømmes

 

Mvh Trine

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)