Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg nu? Tjene penge på artikler til gratis blade

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør jeg nu?. Jeg har ofte siddet og læst div. gratis blade ( ud og se med DSB, Lime fra Nette osv.) og har tænkt, at de artikler i disse blade kan jeg da også skrive. Nu har jeg så idéer og materiale liggende, men hvordan kommer man herfra og så til trin 2? jeg har kontaktet ét forlag pr. mail, men uden svar. Er der nogle kloge hoveder der vil dele deres viden med mig? Hvordan kommer man igang? ?:D

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan med at starte med at lave en blog og se om de artikler du har er læsevenlige og noget folk vil følge.
Med din egen blog styre du selv slagets gang - og kan se om din båd kan flyde...

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En blog..jo, jeg kan se hvad du mener. Men er der mon ikke en mere direkte vej til markedet? Anbefaler du en blog udfra at du ved der er mange om budet...?

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Om der er en mere direkte tilgang til markedet end at din første artikel kan læses om 20 minutter?
Nej det tvivler jeg stærkt på :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

kast dig ud det blogs løs , lav  videoer og kontakt løs hele tiden og hele tiden en bedre overbevisende produkt fremstilling så flere og ser det og der kommer en  efterspørgsel efter dit produkt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligvis mig der har fat i den for korte ende, men hvis min interesse er at få en slags løn for mit arbejde.....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Man KAN tjene penge på en blog - via affiliate eller annoncer, men det kommer jo ikke af sig selv. Du kan kun tjene penge på dine artikler til gratisblade, hvis de er så oplagt supergode, at du kan sparke de som skriver dem idag bort via din enestående star-quality i artiklerne, og de som skriver dem, er ikke altid lønnede heller, der er ofte et underliggende reklame budskab

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

?:D:

Hvad gør jeg nu?. Jeg har ofte siddet og læst div. gratis blade ( ud og se med DSB, Lime fra Nette osv.) og har tænkt, at de artikler i disse blade kan jeg da også skrive. Nu har jeg så idéer og materiale liggende, men hvordan kommer man herfra og så til trin 2? jeg har kontaktet ét forlag pr. mail, men uden svar. Er der nogle kloge hoveder der vil dele deres viden med mig? Hvordan kommer man igang? ?:D

Tag en uddannelse som journalist - så giver resten sig selv.
Hans
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)