Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

be eller afkræft

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra københavn Ø
Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Fra  Møbelmarketenderiet Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er totalt stenaldermand når det gælder computere men er meget facineret af denne nye dille;-)

Har en fantastisk ide, tror jeg men ved ikke hvor jeg skal starte, spørge eller hvad det hedder det jeg vil.

Det er noget i retningen af de her wifi-spots der allerede eksisterer men solgt som en lille boks der skyder med reklamer til forbipasserende på gaden, strøget, i køen påvej til job, noget der popper op når du tænder din smartphone .......

Hvem kan hjælpe?

MVH. Jacob

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så faktisk nogen i AU der lavede disse på offentlige WC. Så når man sider og skider kan man lige se lidt reklame. De satte dem vist også op i div. bar osv... Hvor man via en hjemmeside kunne købe reklame på bestemte tidspunkter og længder.

Der er jo ikke særligt svært at lave, men jeg tro sku ikke den holder her i Danmark. Der vil du skulle rende og fixe dem alle efter en weekend.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kommer formentlig i karambolage med markedsføringsloven, hvis din tanke er at "pushe" reklamer til passerendes mobiltelefoner. Jeg forestiller mig man vil sidestille det med SMS-reklamer, hvor der kræves samtykke fra modtageren før der må sendes.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob,

Det lyder da ellers som noget af en irriterende ide du har fået dig der? :D Man går ned ad strøget og passer sig selv "ser på søde damer", også ude af det blå: Ding ding ding...? :)

- Håber ikke at det bliver ført ud i livet...! :) Og et eller andet sted, heller ikke særlig realistisk, nu hvor de fleste tele-selskaber tilbyder så billig data-abbs?

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra københavn Ø
Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Fra  Møbelmarketenderiet Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

allunite.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)