Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina i små mængder?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Wyn Business Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg er ny opstartet webshop ejer, som har sat sin lid til at forkusere på android enheder, det vil sige at jeg vil sælge covers, gadgets mm. (starter med covers)

Da jeg er en ung knægt, og ikke har en hulens masse penge til rådighed, men vil da starte med at sende en god sum penge afsted for at opnå et resultat!

Jeg har gennemsøgt alibaba.com for levendører og forskellige produkter jeg kunne tænke mig at starte ud med.

Min problamtik er bare at jeg ikke lige frem skal bruge 1000 stk af den specifikke vare, hvis det er minimums ordren på den fra leverandørens side.

Jeg tager dog selv kontakt til dem jeg har valgt ud, i løbet af ugen, men ville hører om der var nogle kloge hoveder herinde først, som kunne hjælpe :-).

Nogle herinde der har erfaringer med mængde bestilling, og hvilken levering jeg skal vælge? 

Fra Randers
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok lettere at lede efter en grossist i europa, hvor du kan købe mindre antal af gangen, eller lave nogle gode indkøb på diverse auktions sites og sælge videre. Det er svært at indkøbs "små mængder" fra Kina, det kan lade sig gøre, men er ikke let(Min erfaring). Tror umiddelbart det vil være bedre at du finder et etableret firma,evt. i Tyskland, som importerer fra Kina, hvor du så kan købe i mindre mængder til videresalg. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Wyn Business Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret! 

Hmm.. Du har tilfældigvis ikke nogle links til tyske grossister som sælge sådanne ting?

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller evt prøv aliexpress.com . Der kan du købe i små mængder til lidt højere pris..
Men så har du også et godt udgangspunkt og kan stadig tjene penge ..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare advare om noget du ikke spørger om - Big Smile nemlig risikoen for at importere f.eks covers som er kopi covers og enten stoppes direkte i tolden eller skaffer dig problemer med original indehaverne af designet, når du har dem i din shop. Du skal sikre dig, at det ikke er kopier du får fingre i. Det er ikke altid så let at sikre sig, men du kan jo nok se, om det er et kendt cover du kigger på, måske bare uden varemærke "samsung"

Husk også, hvis du skal importere fra Kina skal du både moms og importørregistreres

Det var da lidt indblanding i tråden, men ON TOPIC - det er ganske dyrt at få små mængder. Dels vil mange ikke levere, dels bliver fragten/registreringsafgift osv - per stk ofte for dyr. Får du fra EU er du ude over de prolemer - men covers er et meget konkurrence befængt område, så pris betyder utroligt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

onelo:

Eller evt prøv aliexpress.com . Der kan du købe i små mængder til lidt højere pris..
Men så har du også et godt udgangspunkt og kan stadig tjene penge ..

Dette tip kan jeg tilknytte mig. Aliexpress.com er nærmest lillebror for alibaba, hvor der er mulighed for at købe mindre varepartier. Jeg har gode erfaringer med at handle på aliexpress, men du skal være opmærksomme på utroværdige forhandlere, for de synes helt sikkert derinde. Vær bl.a. meget opmærksom på deres tidligere bedømmelser som kan sige meget om virksomheden.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

det er rigtigt at man skal passe på kopi vare

vi importere iphone og ipad cover og div til samme, fra kina og fik en masse vare at kikke på

og jeg syntes at der var nogen som lignede kopier 

og vi skrev til dem at vi ikke ville have kopi vare 

hehe og der røg halvdelen af vores bestilling

du er velkommen til at købe af mig uden at du skal tage en masse

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Wyn Business Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for responsen, forslagene og linket :-)!

@Rolan

Har du også covers mm. til android enheder?

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

det er ikke noget problem 

MVH Rolan

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Kinesere er til at handle med, de er helt almindelige mennesker :-)  Bare klø på med forhandlingen. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)