Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er linkbuilding så dyrt?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

For jeg bliver jo da nødt til at forholde mig til det resultat jeg har fået!

Ja selvfølgelig. Blod på tanden er kun en god ting :-)

Held og lykke med dine stigende rankings - og hvis du har SEO eller for den sags skyld andre spørgsmål, er du altid velkommen til at smide mig en PM.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:

Hej.

Hvorfor er der så mange dyre tilbud på linkbuilding?

Selv har jeg brugt omkring 1500,- de sidste 2 måneder på linkbuilding, og har øget omsætningen med lige over 160%. - Og trafikken er støt stigende. - De 2 måneder er i øvrigt incl december, så det er et snit på 500 kr. om måneden.

Jeg synes det har virket ganske fint, så hvorfor er der så så mange pakker til 4,5,6... 10.000 kr derude? - De må jo kunne sælges, ellers ville de vel forsvinde?!

Hej Carsten

Jeg tillader mig at svare med to videoer. 

Først en der giver et kort indblik i hvorfor billig linkbuilding kan vi risikabelt:

Og så en video med en case, som jeg tror i sig selv forklarer meget godt hvorfor noget linkbuilding kræver en større investering - selvom hvert link i sidste ende måske alligevel bliver til en attraktiv pris:

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Tak for svaret.

 

Den nederste er bestemt i en liga for sig, ingen tvivl om det.

 

Den første video er ret interessant. - Måske man skulle annoncere efter SEO-folk, der vil stille garanti for et vist resultat, for et vist beløb. - For det må vel være det 'de dyre' kan, frem for de billige?!?!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:
Måske man skulle annoncere efter SEO-folk, der vil stille garanti for et vist resultat, for et vist beløb. - For det må vel være det 'de dyre' kan, frem for de billige?!?!

Dyr SEO behøver ikke være god SEO. God SEO er den SEO, som give et godt resultat.

Ingen seriøse SEO konsulenter eller -bureauer kan garantere en bestemt plads for en fast pris.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jamen det er det samme som hvorfor prisen på sko i USA er 4 gange billigere end i Danmark, vi skal både ud med moms,skat også lidt arbejdsløn :) Men altså nu siger patrick ligesom alle andre seo gutter at det kan ikke "sælges i pakker" men det er en typisk konsulent mentalitet. Tro mig jeg har selv arbejdet som konsulent, men disse "pakker" kan bruges som et rigtigt godt supplement til ens linkbuilding, skal du have korrekt linkbuilding skal du have lavet en linkprofil som passer til dit website.

Jeg tilbyder selv pakke løsninger, http://seeup.dk - og ja det er noget der rykker :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Hej.

Tak for svaret. 

Den nederste er bestemt i en liga for sig, ingen tvivl om det.

Den første video er ret interessant. - Måske man skulle annoncere efter SEO-folk, der vil stille garanti for et vist resultat, for et vist beløb. - For det må vel være det 'de dyre' kan, frem for de billige?!?!

Der er vel ikke noget principielt i vejen for at SEO-folk sælger forsikringer mod Googles humørsvingninger, nej, men personligt holder jeg mig fra den slags derivathandel og fokuserer på det jeg er bedst til: Arbejdet. :-) 

Det er heller ikke uproblematisk at garantere en kundes rankings, når konkurrenter, kunden selv og alt muligt andet kan påvirke resultatet enormt.

Til gengæld er der næsten statsgaranti for at du for 1500 kroner fordelt på 3 måneder har fået links, som både giver hurtige resultater og alvorlige langsigtede risici. Jeg siger det ikke for at tale ned om dit valg eller lignende. Og det kan også være at du har været heldig, men typisk finder du til de priser løsninger, som er risikable på kort eller længere sigt.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Dyr SEO behøver ikke være god SEO. God SEO er den SEO, som give et godt resultat.

Interessant skrevet. - For der er da mange der mener, at har du ikke 20-30.000 at smide efter SEO, så bare glem det. (Har personliigt fået en PM om, at 'vi jo begge viste, at 20.000 over 2 måneder slet ikke er nok). - Den PM er faktisk en af grundene til mit spørgsmål. - For jeg er slet ikke enig. - Efter jeg har set hvad jeg har fået for 1500.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Til gengæld er der næsten statsgaranti for at du for 1500 kroner fordelt på 3 måneder har fået links, som både giver hurtige resultater og alvorlige langsigtede risici. Jeg siger det ikke for at tale ned om dit valg eller lignende. Og det kan også være at du har været heldig, men typisk finder du til de priser løsninger, som er risikable på kort eller længere sigt

Er det så samtidig en garanti for, at disse problemer får jeg IKKE hvis jeg betaler en højere pris?

Så må det vel også være muligt at bestille et vist resultat?!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Anders Saugstrup:
Til gengæld er der næsten statsgaranti for at du for 1500 kroner fordelt på 3 måneder har fået links, som både giver hurtige resultater og alvorlige langsigtede risici. Jeg siger det ikke for at tale ned om dit valg eller lignende. Og det kan også være at du har været heldig, men typisk finder du til de priser løsninger, som er risikable på kort eller længere sigt

Er det så samtidig en garanti for, at disse problemer får jeg IKKE hvis jeg betaler en højere pris?

Så må det vel også være muligt at bestille et vist resultat?!

Som sagt ovenfor, handler jeg ikke i den slags forsikringer. Faktisk gør jeg en dyd ud af ikke at love mine kunder noget som helst, når vi laver de her slags elite links. 

Jeg kan ikke garantere hvor mange eller hvilke links der kommer, kan ikke garantere hvad det betyder for rankings eller hvornår det sker og jeg kan heller ikke garantere at kundens site ikke pludselig bliver straffet af google for et eller andet fra fortiden eller lignende. 

Min eneste garanti er at mine kunder arbejder med det mest stædige menneske i verden, og jeg skal nok få det til at virke - uanset hvor lang og svær kampen bliver. :)

Det er ikke det letteste i verden at sælge på den måde :-) De fleste kunder vil helst have fast pris pr link og garantier for rankings osv, men der er heldigvis også rigeligt med kunder, som ønsker en mere langsigtet satsning med de fordele og risici det giver.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Saugstrup:
Det er ikke det letteste i verden at sælge på den måde :-)

Nej. Det kan jeg forestille mig! Smile

Men tak for dine svar. De bidrager jo, som alle de andre til forståelsen, og man skal jo helst beslutte på oplyst grundlag!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)