Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook: LIKE før indhold vises?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere set FB sider, hvor man skulle LIKE siden før man kunne se indholdet af siden.
Er der nogen der kan hjælpe med hvordan det sættes op?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger facebook applikationen static iframe tab kan du vælge en HTML kode til fans og en anden til non fans. På denne måde er det super let!

- Alexander Larsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare som indskud: Sådan en som jeg ville aldrig komme til at se siden, da jeg, som langt de fleste jeg kender aldrig liker noget som helst uden at være stensikker på, at det er noget jeg virkeligt mener jeg kan li.

Den facebook karrusel tror jeg flere og flere står af fra - men det kan naturligvis være helt afhængigt af kundegruppen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver det gerne for betaling.

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over du bliver upopulær og får en masse dårlig omtale, risikerer du også en straf fra facebook, da det strider imod facebooks retningslinier.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Ud over du bliver upopulær og får en masse dårlig omtale, risikerer du også en straf fra facebook, da det strider imod facebooks retningslinier.

Det er så forkert.

iii.    Du må ikke betinge en tilmelding eller adgang af, om brugeren foretager en handling via en Facebook-funktion eller -funktionalitet, ud over Synes godt om-tilkendegivelsen på en side, indcheckning på et sted eller oprettelsen af forbindelse til din applikation. F.eks. må du ikke betinge tilmelding eller adgang af, om brugeren synes godt om et vægopslag eller kommenterer eller overfører et billede på en væg.

http://da-dk.facebook.com/page_guidelines.php

Til trådstarter, så kan jeg godt sætte dette op. Du er velkommen til at sende en PM, eller se mere på mine social media marketing erfaringer på Better-Web.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Om det skulle være imod retningslinier har jeg ikke haft undersøgt endnu.

Planen var i forbindelse med min webshop, som forhåbentlig åbner inden for en uge eller to, at jeg vil give en 20% rabatkode, som findes på shoppens Facebook side. Men at jeg gerne vil have folk til at LIKE siden før de kan se rabatkoden.

Noget-for-noget. :)

Folk som f.eks. Cookie vil jo bare kunne UN-LIKE igen efterfølgende. Så værre er det jo heller ikke. Og folk der gerne vil have rabatten skulle jo nok overkomme et LIKE for at spare 20%.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:
folk der gerne vil have rabatten skulle jo nok overkomme et LIKE for at spare 20%.
Det er slet ikke det uoverkommelige men det usmagelige der får mig til ikke at ville like noget jeg ikke ved om jeg liker.

Jeg ville heller ikke skrive under på en liste om at bageren var den bedste, bare for at få en kringle gratis - aldrig i livet, og jeg tror flere og flere har det sådan. Det går så bare den anden vej ved at der sikkert også er flere og flere som synes det er skønt, så ideen kan sagtens være helt fin, duer bare slet ikke til sådan nogle som min type

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

iv.    Du må ikke bruge Facebook-funktioner eller -funktionalitet som en kampagnes tilmeldings- eller adgangsmekanisme. F.eks. må en Synes godt om-tilkendegivelse eller en indcheckning på et sted ikke automatisk tilmelde eller give adgang til en kampagnedeltager.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den giver jo sådan set bare adgang til min shops FB side, hvor der tilfældigvis er et coverbillede, hvor der står en rabatkode? :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)