Bare som indskud: Sådan en som jeg ville aldrig komme til at se siden, da jeg, som langt de fleste jeg kender aldrig liker noget som helst uden at være stensikker på, at det er noget jeg virkeligt mener jeg kan li.
Den facebook karrusel tror jeg flere og flere står af fra - men det kan naturligvis være helt afhængigt af kundegruppen
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ud over du bliver upopulær og får en masse dårlig omtale, risikerer du også en straf fra facebook, da det strider imod facebooks retningslinier.
Det er så forkert.
iii. Du må ikke betinge en tilmelding eller adgang af, om brugeren foretager en handling via en Facebook-funktion eller -funktionalitet, ud over Synes godt om-tilkendegivelsen på en side, indcheckning på et sted eller oprettelsen af forbindelse til din applikation. F.eks. må du ikke betinge tilmelding eller adgang af, om brugeren synes godt om et vægopslag eller kommenterer eller overfører et billede på en væg.
Til trådstarter, så kan jeg godt sætte dette op. Du er velkommen til at sende en PM, eller se mere på mine social media marketing erfaringer på Better-Web.
Om det skulle være imod retningslinier har jeg ikke haft undersøgt endnu.
Planen var i forbindelse med min webshop, som forhåbentlig åbner inden for en uge eller to, at jeg vil give en 20% rabatkode, som findes på shoppens Facebook side. Men at jeg gerne vil have folk til at LIKE siden før de kan se rabatkoden.
Noget-for-noget. :)
Folk som f.eks. Cookie vil jo bare kunne UN-LIKE igen efterfølgende. Så værre er det jo heller ikke. Og folk der gerne vil have rabatten skulle jo nok overkomme et LIKE for at spare 20%.
folk der gerne vil have rabatten skulle jo nok overkomme et LIKE for at spare 20%.
Det er slet ikke det uoverkommelige men det usmagelige der får mig til ikke at ville like noget jeg ikke ved om jeg liker.
Jeg ville heller ikke skrive under på en liste om at bageren var den bedste, bare for at få en kringle gratis - aldrig i livet, og jeg tror flere og flere har det sådan. Det går så bare den anden vej ved at der sikkert også er flere og flere som synes det er skønt, så ideen kan sagtens være helt fin, duer bare slet ikke til sådan nogle som min type
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
iv. Du må ikke bruge Facebook-funktioner eller -funktionalitet som en kampagnes tilmeldings- eller adgangsmekanisme. F.eks. må en Synes godt om-tilkendegivelse eller en indcheckning på et sted ikke automatisk tilmelde eller give adgang til en kampagnedeltager.