Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook coverbillede vises ikke?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har i min tid oprettet en del Facebook virksomhedsprofiler, og dette plejer at foregå uden problemer. Nu skulle jeg dog lige oprette en ny, og kan ikke få coverbilledet til at blive vist? Jeg kan kun se det når jeg er logget ind på profilen der har oprettet siden.

Jeg har valgt "Opret side" i bunden af Facebook, dernæst valgt "Virksomhed, organisation eller institution", og angivet mine oplysninger.

Til at starte med tænkte jeg om der var blevet indført en godkendelsesprocess, men da der nu er gået 48 timer siden oprettelsen af siden samt upload af coverbillede, tænker jeg der må ligge andet bag.

Nogen der har en idé om hvad det kan skyldes?

På forhånd tak :-) 

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke nogen der kan hjælpe her :-) ?

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker det kan have noget med filen at gøre, hvor mange gange har du prøvet at uploade? :-)

- Alexander Larsen

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan normalt se sit billede med det samme det er uploaded.

851 x 315 for cover og 180 x 180for profil

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

#Alexander Larsen
Hvad tænker du der kan være med filen? Har uploadet billeder i JPG format, som er gemt fra Photoshop (både gemt som "normal JPG" og med "Save for Web").

Har også bare forsøgt med at tage et af Windows Eksempelbilleder. Har forsøgt mange gange at uploade, og nu til flere forskellige sider, men alle med samme resultat.


#Jonas Jørgensen
Jeg kan også sagtens selv se det, placere og gemme og det hele ser fint ud. Dog kan jeg ikke, som skrevet i spørgsmålet, se coverbilledet når jeg er logget ind som en andre brugere end den der har admin-rettigheder.

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft samme problem, normalt er det ikke noget at gøre med størrelsen af billedet.

Prøv at uploade i en anden browser f.eks Mozilla Firefox eller så gør det på en anden computer. Jeg uploader så mange billeder hverdag på mine facebook sider at funktion ikke virker så tit. Men det virker altid i en ny browser eller på en anden computer. 

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

# Casper Hansen
Jeps, nu virkede det - Det var tilsyneladende bare en lille stener.

Tak for hjælpen :) 

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)