Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Trustpilot søges...?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Er der nogen af jer der er glade for at bruge trustpilot på erhvervs delen eller er det bare crap?
Jeg har samtidig svært ved at finde ud af hvad det koster at benytte sig af trustpilot som virksomhed

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

De virksomheder jeg rådgiver, er glade for Trustpilot, de mener det gavner deres forretning.
Forudsætter self. at de har gode anmeldelser :)

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt ikke at betale for Trustpilot. Jeg synes ikke det giver nok ift. hvad det koster.

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:
Jeg har valgt ikke at betale for Trustpilot. Jeg synes ikke det giver nok ift. hvad det koster.

Hmm ja og du har ellers 129 positive anmeldelser :) ..... 

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo heller ikke gode anmeldelser man betaler for ;D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Trustpilot på min side: jensenprint.dk og får mange tilkendegivelser fra nye kunder, at de lige så, at jeg var blevet anmeldt godt og det fik dem til at kontakte mig. Så er det de 300 kr værd om måneden? Det tror jeg på hvis man bruger det aktivt!  

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger det og er glad for det.

mvh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Lassen:

Nu er det jo heller ikke gode anmeldelser man betaler for ;D

Problemet er, at du vil få en uforholdsmæssig stor mængde negative tilkendegivelser, hvis du bare lader din TrustPilot profil passe sig selv. De fleste kunder gider ikke gå ind på TrustPilot, hvis de har været tilfredse - hvorfor skulle de det? Derimod vil rigtige mange af dem, der har haft en dårlig oplevelse, straks gå ind på TrustPilot. Og det giver et fuldstændigt skævt billede.

Du er derfor som e-shop ejer nødsaget til at a) betale TrustPilot for at sende ud til kunderne, og dermed få de tilfredse kunder ind på din profil, eller b) markedsføre TrustPilot via ens egen email service, og dermed brande TrustPilot endnu mere, i håbet om at få de tilfredse kunder til at komme med tilkendegivelser. Jeg er ret sikker på, at TrustPilot kender til dette "dilemma"..

Det skal siges, at vi betaler for at være på TrustPilot i dag.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels.

Hvorfor ikke bare sende det ud med et link til ens profilside, og så bede om en anmeldelse?

Ja, det giver Trustpilot noget branding, men det synes jeg nu ikke gør så meget. Hvis man ønsker at få de gode anmeldelser, så er det en fin måde at gøre det på.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)