Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino-venner. Min studiegruppe og jeg er i gang med et projekt i innovation. Her skal vi have lavet en portal, hvor alle skulle kunne oprette eget login og have en profil. Det må meget gerne minde meget om facebook, hvilket jeg selvfølgelig ved er svært. Men får at skære det ind til benet, så skal det være en online portal, hvor hver person skal have sin egen profil. Kender i nogen gode programmer, hvor sådanne hjemmeside kan laves i? Håber i kan hjælpe os. Mvh. Den hjælpesøgende innovationsgruppe.
Hey J.
Ah det letteste er vel at validere brugeren på server siden tror jeg, som i php eller asp og så bare have en mysql database med forbindinger og IDtag. Password feltet og alle de finesser skal / kan (?) laves i form, baziccly en del af (x)html {sjovt nok hedder det også forms i c# :P} du kan bygge "designet" med forskellige frame og border og så bare vise siden med javascript så den ikke loader frameworket til siden. Held og lykke ;)
Tam
Hej Jacob.
næsten alle CMS systemer har bruger login, med joomla kan du lave forskellige former for login, specielt hvis du installerer et produkt der hedder
joomlapolis.
http://www.joomlapolis.com/forum/13-general-plugins/2793-cb-with-print--export-to-excel--mass-email?limit=6&start=36
Go vind
Hilsen Tage
Hvis i kan bruge et forum, kan i med fordel anvende phpbb, eller bb press
Jeg vil anbefale dig at installere Joomla CMS og udvide denne med Community Builder .
BuddyPress is Social Networking, the WordPress way. Easily create a fully featured social network inside your WordPress.org powered site.
Hvis du bygger rammerne kan du bruge et PhP/Java/C.NET interface i fb-api.LogIn;