Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Hjælp! Hvordan laver man hjemmeside med bruger-login??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 167
Fra Nørresundby
Tilmeldt 8. jul 11
Indlæg ialt: 40

Hej Amino-venner. 

Min studiegruppe og jeg er i gang med et projekt i innovation. 

Her skal vi have lavet en portal, hvor alle skulle kunne oprette eget login og have en profil. 

Det må meget gerne minde meget om facebook, hvilket jeg selvfølgelig ved er svært. 

Men får at skære det ind til benet, så skal det være en online portal, hvor hver person skal have sin egen profil. 

Kender i nogen gode programmer, hvor sådanne hjemmeside kan laves i? 

Håber i kan hjælpe os. 

Mvh. 
Den hjælpesøgende innovationsgruppe.  

Amino-karma 24
Tilmeldt 26. nov 12
Indlæg ialt: 7

Torstved
Skrevet 27-11-2012 kl. 16:53

Hey J.

Ah det letteste er vel at validere brugeren på server siden tror jeg, som i php eller asp og så bare have en mysql database med forbindinger og IDtag. Password feltet og alle de finesser skal / kan (?) laves i form, baziccly en del af (x)html {sjovt nok hedder det også forms i c# :P} du kan bygge "designet" med forskellige frame og border og så bare vise siden med javascript så den ikke loader frameworket til siden. Held og lykke ;)

Tam 

Amino-karma 166
Fra Brovst
Tilmeldt 21. jul 11
Indlæg ialt: 38

Hej Jacob.

næsten alle CMS systemer har bruger login, med joomla kan du lave forskellige former for login, specielt hvis du installerer et produkt der hedder

joomlapolis.

http://www.joomlapolis.com/forum/13-general-plugins/2793-cb-with-print--export-to-excel--mass-email?limit=6&start=36

Go vind

Hilsen Tage

Amino-karma 3.906
Fra Odense
Tilmeldt 7. jul 07
Indlæg ialt: 950

Mickey
Skrevet 02-01-2013 kl. 18:03

Hvis i kan bruge et forum, kan i med fordel anvende phpbb, eller bb press

Amino-karma 2.990
Tilmeldt 9. maj 11
Indlæg ialt: 505

Tim J. Nielsen
Skrevet 02-01-2013 kl. 18:29

Jeg vil anbefale dig at installere Joomla CMS og udvide denne med  Community Builder .

Amino-karma 9.173
Fra Vejle
Tilmeldt 24. jan 10
Indlæg ialt: 2.118
Amino Plus

http://buddypress.org/

BuddyPress is Social Networking, the WordPress way. Easily create a fully featured social network inside your WordPress.org powered site.

Amino-karma 24
Tilmeldt 26. nov 12
Indlæg ialt: 7

Torstved
Skrevet 02-01-2013 kl. 21:23

Hvis du bygger rammerne kan du bruge et PhP/Java/C.NET interface i fb-api.LogIn;

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: