Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en der ude?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er en ung kvinde på 18 år. Jeg har leget lidt med tanken om at blive designer, og tegnede en masse i frtiden, nu er det gået hen og blevet en hverdag for mig og ønsker derfor at bruge mit lange liv på at designe. Mit mål er at blive en berømt tøjdesigner, med formål at lave en masse tøj, tasker, sko, osv, i en god kvalitet af dyrt matriale.


Men nu står jeg her, og har tegnet en masse tøj, og har ingen til at syg.? jeg skal bruge en K/M til at være min partner.

Og jeg tager det her meget seriøst, og vil blive ved til jeg er nået til tops.


Håber hjælpen er der ude.


Mvh


Sia

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sia

 

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg vil gerne rose dig for dit mål... du skal bare klø på, så skal du nok få noget ud af det ;)

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
1000 tak for de søde ord:)

 

 

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sia

 

Der var en program serie på tv2 for noget tid siden der hed Springet, om en pige der som 23 årig fik sin drøm om ejet tøjmærke opfyldt.

 

Enhver god forretningsdrivende lærer også af sin konkurrenter, så måske kan du finde lidt på nettet om hvordan hun kom igang.

 

nedenstående er et link til en side om hende.


 

Alt held og lykke herfra

 

Jesper

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
hej  du kan jo også... prøve at tage til iværksætter messe... se om der er nogle stande som laver det samme som dig... måske i kunne slå jer sammen...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)