Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER Investor

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har startet mit eget firma (event) og drømmer om at holde store koncerter.


Jeg moms regi mig selv og tog så ned i banken. han var meget åben over for min ide og mit koncept, og lovede mundtligt mig et lån på 600.000kr. men så fandt han ud af at stort set alle banker i vores by Frederikshavn har et samarbejdes forhold med byens store event mager fra TOP Event. Så nu stod jeg lige pludselig uden kapital men med en masse halve aftaler.


så det jeg søger nu er en der er villig til at smide 600.000kr i mit projekt og få en del af overskuddet,


Hvad mit koncept går ud på har jeg ikke lyst til at fortælle om her på. Da jeg mener det har et kæmpe pointiale. Men kan sige at den koncert som skal afholdes er med nogle af landets største navne. Der er plads til 4000 gæster på koncert stedet. 


Hvis du har et firma du ønsker at promovere igennem koncerten kan det sagtens lade sig gøre. her tænker jeg F.eks. på at hvis dit firma hed amino kunne koncerten hedde amino party, eller noget.  


Jeg har hele konceptet og har alle kontakterne til alt, lige fra kontakter til bands og medhjælpere politi tilladelser, og kontrakter til lyd og lys, med 3d tegninger.


I mit budget er overskuddet sat til ca. 600.000 kr. dog vil det jo blive støre når alkohol indtægter regnes med.  


Hvis det har intr. Send venligst en Email på Jonathancohenwolff@gmail.com og evt skriv her inde du har sendt en mail.


har tidligere skrevet her inde, men fandt det meget svært at finde sit indlæg og kunne derfor ikke svare på alle undskyld til dem der skrev forgæves


 


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)