Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hamborgrejser

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

I flere år har jeg arrangeret rejser for familie og venner via hamborg til fordelagtige priser.

Min idé er at annoncere på google-adwords evt. andre steder, om at jeg kan skaffe kundens rejse billigere.

På min egen hjemmeside beder jeg kunden om at skrive sit rejsemål, rejsetidspunktet og antal overnatninger.

Jeg tilbyder så kunden, at hvis jeg kan skaffe en tilsvarende rejse billigere, så deler vi besparelsen 50-50 eller evt. en smartere måde. Måske med et min. og et maks. beløb. 

Derefter henviser jeg så kunden til de websteder, hvor jeg har fundet tilbuddet, og kunden må så selv betale direkte over nettet. På den måde undgår jeg at skulle være medlem af rejsegarantifonden, og jeg får heller ikke bøvl med at lægge ud for kunder, der måske ikke betaler, hvorefter jeg selv hænger på rejsen.

Det skal understreges at det kun skal starte som en hobby, da jeg går på gymnasiet, så det er ikke noget jeg skal leve af. 

Er der et marked for netop denne idé og er det lovligt?

Mvh Nicolai

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Det er der bestem marked for. Det går rigtigt godt for mig, der gør lige præcist det du siger - bare via en portal på nettet. Det kan være vi skal indgå et samarbejde? 

Venlig hilsen. 

Henrik Skov

Skovrejser.dk 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Schurmann Thomsen:

Hej Amino

I flere år har jeg arrangeret rejser for familie og venner via hamborg til fordelagtige priser.

Min idé er at annoncere på google-adwords evt. andre steder, om at jeg kan skaffe kundens rejse billigere.

På min egen hjemmeside beder jeg kunden om at skrive sit rejsemål, rejsetidspunktet og antal overnatninger.

Jeg tilbyder så kunden, at hvis jeg kan skaffe en tilsvarende rejse billigere, så deler vi besparelsen 50-50 eller evt. en smartere måde. Måske med et min. og et maks. beløb. 

Derefter henviser jeg så kunden til de websteder, hvor jeg har fundet tilbuddet, og kunden må så selv betale direkte over nettet. På den måde undgår jeg at skulle være medlem af rejsegarantifonden, og jeg får heller ikke bøvl med at lægge ud for kunder, der måske ikke betaler, hvorefter jeg selv hænger på rejsen.

Det skal understreges at det kun skal starte som en hobby, da jeg går på gymnasiet, så det er ikke noget jeg skal leve af. 

Er der et marked for netop denne idé og er det lovligt?

Mvh Nicolai

Ideen er da super god. Det er jo set før et par gange faktisk. Jeg tænker altid på hvordan man overkommer ulemperne:

1) Den ekstra rejsetid til Hamburg. Bor man på Sjælland er der trods alt stor forskel på om man skal til Kastrup eller Hamburg. Især for børnefamilier

2) Udgiften til rejse til Hamburg

3) Ulemperne ved tyske rejseguides etc hvis man ikke snakker tysk?

Hilsen Morten

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Du har fat i noget, men hvis rejsen koster halvdelen fra Tyskland, vil der stadig være utroligt mange, der er interesseret. Selve processen i at få en hjemmeside op og køre med en eller flere anderkendte tyske rejsebureauers søgemaskine, er det der virker som den største udfordring.   

Mvh Nicolai

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender flere som med stor succes, har bestilt flybilletter gennem svenske sider - fx den svenske apollo og dermed sparet utrolig mange penge på præcis de samme flybilletter fra Kastrup!

Det er utrolig, at det kan lade sig gøre :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget sjov idé.

Har du gjort dig tanker omkring, hvordan du vil sikre dig de 50% af kundens "fortjeneste"?

Hvis du bare søger online selv, hvad forhindrer så kunden i selv at finde samme tilbud?

Vil du henvende dig til kunder, der søger efter dyre rejser eller billige? Hvis man søger billige rejser, bliver man hurtigt god til at finde de gode tilbud. Hvis man søger dyre rejser, vil man nok gerne have meget kontrol over, hvordan stedet er og ser ud.

Jeg tror, at det bliver svært for dig at gøre en forretning ud af det, men på et hobby plan kan det da godt være. Problemet er, at få kontakten til dine potentielle kunder, og jeg ved ikke om Google ad-words overhovedet vil kunne skabe nok indtægter til, at det er profitabelt. Jeg tvivler.

Hvis du overvejede det på et større plan, så er der jo utallige konkurrenter, der skaber samlede tilbud på rejser til "billige" penge, og det er vel netop også disse, du vil benytte dig af, når du finder dine tilbud.

Det var bare mine umiddelbare tanker omkring det, håber det kunne bruges til noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom lige i tvivl, om du kun snakker om selve transporten eller om det er en samlet rejse. Nu hvor jeg lige kort læste igen, lyder det måske egentlig til, at det kun er transporten. I så fald kan du se bort fra min kommentar om billige over for dyre rejser.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

er tråden stadig åben?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan skrive i den, så er den vel åben.. Men nu er den godt 5 mdr gammel, så ved ikke hvor aktiv/aktuel den er!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)