Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kreative ideer til at skaffe kursusdeltagere efterspørges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra århus
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 Halløj Iværksættere.

 

 

Nu springer jeg lige ud i at spørge om i har nogle kreative tips og ideer der kan få mit

weekendkursus i stemmetræning fyldt op.Kurset starter d 27. juli og

jeg mangler min.3 deltagere før det løber rundt.

 

Jeg sætter sedler op rundt omkring i byen, (Århus) og annoncerer på Google og indholdet er også beskrevet uddybende på hjemmesiden www.sanglaerke.dk. Har ikke det store annoncebudget da mit lille firma er under opstart .Jeg er desuden tilbageholdende med at oversvømme Århus med kulørte flyers, da byen i forvejen er fyldt med dem.

Så hvordan kan jeg på en troværdig  og virksom måde gøre opmærksom på mit kursus?

 

Giv mig nogle indspark  eller noget koldt vand i hovedet der kan få mig i gang med at gøre noget ... i  stedet for at sidde på sofaen sukke - eller i værste fald aflyse. Jeg sætter gerne en flaske god rødvin på højkant til den der har det bedste bud!

 

Sommerhilsen

Charlotte

 

 

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Det er en god ide ikke at give op. Held og lykke med projektet!

 

Det første råd jeg vil give dig er at fjerne word-dokumenterne fra din hjemmeside. Jeg vil i hvert fald aldrig komme til at læse mere om dit kursus hvis det indebærer at jeg skal hente og åbne et worddokument fra din hjemmeside. 

 

Ellers tænker jeg på om du kan udpege din målgruppe mere præcist? Jeg tror heller ikke på ideen med opslag i Fakta, men jeg har oplevet god effekt af opslag der hvor målgruppen er. 

 

Venlig hilsen og held og lykke.

Louise E 

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

 

Hvis jeg så en lille annonce i avisen hvor der eks. vis stod "Slip din indre stemme løs.." eller lign. og så en tekst og prisen på hele workshoppen... så havde jeg meldt mig til med det samme. Din pris er MEGET rimelig og vil straks give god grund til at gemme annoncen.

 

Og opslag i Fakta m.m. er da slet ikke så tosset når dit m.f. budget er så lille... ALLE målgrupper skal jo ud og handle... og hvad koster sådan noget at lave... ja næsten ingenting.

 

Mit råd er derfor... spar ikke på benarbejdet og kom ud og sped budskabet.

 

Held og lykke.

 

P.s.

Sæt evt. opslag op på de forskellige undervisningsinstitutioner... det plejer at være et godt sted at starte. ;-) 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne også lave et skilt med et fængende slogan og tage på maven - og så stille dig op på gågaden og lave stemmeøvelser og synge nogle sange imens du deler dine flyers ud. Det kunne nok skabe noget opmærksomhed :)

 

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra århus
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

  Hej Louise.

 

Tak for dit svar. Det er en god pointe du har med mit word dokument, det vil jeg ændre.

Og vil prøve at  definere målgruppen mere præcist.

 

Bedste Hilsen

Charlotte

 

 

 

 

Fra århus
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Hejsa.

 

Tak for din besvarelse - og dine positive kommentarer.

Måske en annonce i lokalavisen og ja.... ud på gåben og smække sedler op.

 

Bedste Hilsen

Charlotte

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-07-2007 16:09:51 Forfatter:sanglærke

 


Jeg sætter sedler op rundt omkring i byen, (Århus) og annoncerer på Google og indholdet er også beskrevet uddybende på hjemmesiden www.sanglaerke.dk.

 

Har ikke det store annoncebudget da mit lille firma er under opstart .Jeg er desuden tilbageholdende med at oversvømme Århus med kulørte flyers, da byen i forvejen er fyldt med dem.

 

Charlotte







 

Ja Århus er fyldt med kulørte flyers, jeg bor her jo....

 

Men hvad er forskellen på at dele flyers ud, eller sætte sedler op i superbrugsen???

 

jeg ved bare at begge 2 ting VIRKER. og er en yderst billig form for markedsføring, for dem som tænker på avvancen eller ikke lige har det store markedsførings budget..

 

JENS

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte

Jeg er overbevist om, at markedet er der - og det er stort.
Du har bare ikke ramt guldåren endnu

Det må du så hellere gøre.

Jeg har researched markedet lidt for dig.
Ord som synge, sanglærer, sangundervisning mm. er stort set døde.

Folk søger ikke på dem.

Men jeg gravede lidt dybere - og fandt guldåren

Der er ca. 200 gange flere, der søger på karaoke.

En GOD del af DISSE mennesker er garanteret interesseret i at få justeret stemmebåndene.

Her er dit marked.

Det eneste du skal gøre er at justere alt, hvad du foretager dig ind efter denne målgruppe. Så skal du se løjer

Venlig hilsen,
Christian

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte

 

Nu er tidspunktet på året dårligt til markedsføring på denne måde - men jeg gik på seminariet i Århus og der læste vi opslagstavlen HVER dag :)

 

Pædagogseminarier, lærerseminarier, handelsskolen, Psykoterapeutisk Institut, journalisthøjskolen og andre - det er noget der giver noget. Men det må jo blive til dit næste kursus for skolerne er lukket nu...

 

Held og lykke :)

Fra århus
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Jens

 

Tak for dit svar. Som du pointerer er flyers og sedler billig markedsføring - og det virker nok især hvis man som

flere skriver kender målgruppen og de ord som folk fanger folk.

 

Jeg har også brugt det en del - men bliver indimellem i tvivl når jeg ved hvor mange sedler man skal hænge op

for at skaffe en kunde.

 

Hilsen

Charlotte

 

 

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)