Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tøj fra Frankrig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i klogehoveder! 
Jeg har længe gået med tanken om at starte min egen onlineshop op med tøj til unge kvinder.

Jeg er kommet frem til at  det hele starter i det nye år, hvor jeg kan tage til Frankrig og købe tøjet til min shop.

Jeg har forholdsvis godt styr på det hele da jeg selv er igang med uddannelse inden for faget salg og service og også har en del med erhvervsøkonomi at gøre til daglig. 

Dog er der selvfølgelig stadig lige et par spørgsmål der dukker op i mit hoved - man kan jo lige så godt gøre det rigtigt fra start.

- Kender i nogen gode wholesale distrikter i Paris? Evt. mærker? 

- Er der ting jeg skal være opmærksom på ved import fra Frankrig?

- Vil i anbefale mig at jeg fra start betaler for at man kan betale med dankort via min hjemmeside

- Andre gode input modtages med kyshånd.

Jeg regner ikke med at tjene over 50.000 kroner lige til at starte med i hvertfald, da jeg starter lidt sikkert ud og ikke køber alt for meget hjem i første omgang hvis det i mod forventning ikke skulle gå godt. 
Jeg har allerede fat i en der kan lave hjemmesiden for mig og så vil jeg promote den via en facebook side som så mange andre og evt. se om jeg kan få en annonce bragt i min lokale avis som en start.

Mvh
 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Brick-lane Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du slår private beskeder til er der sikkert nogle der privat har nogle forslag til dig, inklusive mig selv :)

www.brick-lane.dk

En webshop med tøj fra små og upcoming desingere

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar! Er ny til det her. Hvordan slår jeg det til? :-)
Mvh

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, jeg tror skam jeg fandt ud af det selv. Virker det nu? :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)