Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra 0 til 100 på under et år!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej allesammen

Jeg tillader mig lige at bruge Jante-tæskeren til at gøre opmærksom på at det sagtens kan lade sig gøre at få ført sine drømme ud i livet.

Det hele startede sådan set tilbage i Januar sidste år da Wordfeud var begyndt at blive populært herhjemme, jeg havde aldrig rigtig haft planer om at blive iværksætter på daværende tidspunkt, men jeg blev inspireret af at man kunne skabe sit eget spil og man "relativt enkelt" kunne få det udgivet. Det blev startskudet til at skabe et Quiz spil hvori man kan dyste med sine venner i paratviden. Jeg har absolut ikke nogen evner eller teknisk erfaring i at lave applikation, men jeg fik samlet et team der var klar på at udarbejde applikationen. Vi har netop lanceret vores version 2.0 igår og vi har allerede fået over 1300 brugere her i Danmark. Det kan virke som om at et år er en lang tidshorisont, men kombineret med at alle i teamet der er involveret har deres daglige gang i andre projekter/arbejde og for eksempel mig selv på universitetet, så synes jeg alligevel at det er ret fedt at det kunne lade sig gøre :)

Mit budskab er at: sidder du med en ide idag og har nul erfaring, så er det bare med at komme ud over stepperne :-) Det kan godt lade sig gøre hvis man virkelig vil have projektet til at lykkedes og knokler for det.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få jeres feedback på spillet, så i er meget velkommen til at prøve spillet :-)

https://itunes.apple.com/dk/app/smart/id547015883?mt=8

Hvis i har andre spørgsmål til selve processen eller andet i forbindelse med et iphone spil, så skyd endelig løs - så skal jeg forsøge at svare så godt jeg kan :-)

Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige downloadet jeres app, og glæder mig til at komme i gang med at prøve den af.

Jeg vender tilbage med lidt feedback, når jeg har fået testet den godt igennem :-)

Hilsen Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus :-)

Virkelig fedt! Jeg glæder mig til at høre din feedback på spillet!

Du er osse velkommen til at like vores facebook side: https://www.facebook.com/TheSmartGame

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der flere der har prøvet spillet og vil komme med noget feedback som vi kan bruge i vores fremtidige udvikling af applikationen ? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels,

Hvor/hvordan fandt du 'dit team' ?

og hvilken rolle spiller de i denne sammenhængende? havde de selv samme 'drøm' som dig?

-Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jamen processen var sådan set at jeg brugte mit netværk i høj grad og derudover søgte jeg osse herinde på Amino. Jeg tror det er vigtigt at give sig selv flere muligheder og at se hvad forskellige personer har at byde ind med istedet for at hoppe på det første og bedste team.

Det team jeg fandt havde selv egen virksomhed som de stadig driver idag, så spillet er blevet lavet løbende ved siden af deres egen biks. Jeg tror det er meget vigtigt at finde nogen der osse selv render med en drøm om at skabe det næste wordfeud for at sørge for alle i teamet har lyst til at give den en skalle :-)

Har du selv et projekt du vil igang med?

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  nemEDI Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan!! Det er godt gået.

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du fandt en gruppe mennesker der lavede et spil til dig i deres fritid ? - igen er jeg lidt ude efter hvad de fik ud af at
realisere din drøm? Smile

Jeg har ikke rigtig selv nogen drøm om at skabe den næste store hype, og hvad angår projekter så er der masser af idéer,
men ingen konkrete projekter som sådan.

Tror mit dilemma er lidt at jeg mangler en ligeværdig partner http://www.amino.dk/forums/t/180084.aspx som også ligesom
jeg ser en force i at lave noget folk har brug for og gerne bedre/billigere end de virksomheder der har vokset sig ind i himlen
og er blevet et helvede af mærkelige titler og management niveauer Wink

Men jeg synes da det er superfedt at du har fundet noget du rigtig gerne vil og også har fået success med det!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg misforstod dig vist, de fik selvfølgelig en ejerandel i spillet og det vigtige var jo selvfølgelig at de troede på ideen, min opgave har været alt det der ikke har omhandlet programmeringen af applikation blandt andet at stå spørgsmålsdelen i dette tilfælde :-)

Jeg tror det handler meget om hvad det er du byder ind med og hvad det er du forventer af dem, så begge parter bliver involveret. Der er selvfølgelig ingen der vil sidde og arbejde for en gratis ud at få noget ud af det :-) ! Hvad er det for eksempel du kan og er god til som en programmør mangler?

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jo klart at med en ejerandel i spillet, så er det jo også deres projekt og ikke kun dit Wink

Meget af min force ligger i at jeg mange gange forstår målgruppen til f.eks. et spil som wordfeud, ved hvad der er irriterende og hvad der skal til før endnu flere vil spille det og have deres venner til at spille det også. Når først jeg brænder for noget, så kan jeg også nemt sælge det til andre og som en meget udadvendt person så skulle der gerne blive penge til at udvikle wordfeud II også :)

Jeg er kreativ, objektiv/pragmatisk og er som mange udviklere (selvfølgelig er ikke alting sort/hvidt) ikke rigtig interesseret i hvad for en kode der bliver afviklet bag den kedelige grå knap, men mere interesseret i at brugerne får lyst til at klikke den og igen får lyst til at deres venner også skal klikke på den Big Smile

Så hvad kan jeg ... lidt af hvert men ikke en masse af én ting.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)