Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS samt Revisor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Det er med mod i stemmen at jeg siger, jeg skal bruge et ApS og en revisor. Jeg skal bare bruge lidt hjælp!

- Hvordan opretter jeg det, og får fat i en revisor?

Jeg håber i kan hjælpe!

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

dejligt at høre! Jeg er selv revisor i et mellemstort selskab (www.samvirkende-revisorer.dk) i Horsens. Hvis det har interesse kan jeg godt hjælpe dig ind her. Alternativt synes jeg at du skal forhøre dig ved bekendte ang. hvad de har af oplevelser med revisorer. Du kan også finde mange ved en simpel Google-søgning og så bare kontakte dem der lyder interessante. 
e-conomic har en liste med alle revisorer/bogholdere der er registrerede kunder hos dem. http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/revisorliste

Angående oprettelsen af selskabet:

Du kan selv manuelt oprette det via Webreg (www.webreg.dk) - derudover tror jeg også du kan kontakte SKAT for hjælp - men det er egentlig ret simpelt. 

Hvis du opretter et ApS skal du kunne skyde 80.000 kr. ind i virksomheden fra dag 1.

Jeg håber det var en hjælp :-)

Simon Holst Jensen 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan vælge at få din kommende revisor til også at stifte selskabet.

Hvis du har minimum 80.000 kr. kontant, så kan en advokat stifte selskabet og du kan herefter tilknytte en fast revisor. Hvis du skal stifte selskabet med andre aktiver end kontanter, skal du bruge en revisor til at vurdere disse aktiver.

Du skal være hjertelig velkommen til at indhente 3 gratis og uforpligtende tilbud fra dygtige revisorer på Agera der er et projekt af Amino. :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)