Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind 6 mdr. rengøring...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
hvad syntes i?

 


 

Bare lige for at høre.... sms funktionerne er dog aktiveret i tilfælde af interesserede..

 

Andre sjove og spændende konkurrencer er på vej..

 

eks vind 1 års forbrug af kondomer.  Vind et komplet cms system fra.... vind en programmør i en mdr..  Vinde en revisor pakke..

 

Jens

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan kan det være at der ikke er en slutdato på dine sms-konkurrencer? Jeg ved ikke hvad markedsføringsloven siger til det, men jeg synes ikke det er særlig professionelt. Du venter måske med at trække en vinder til du har tjent nok til at dække omkostningerne?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
lav konkurrencen sværere, jeg finder det altid latterligt når den slags spørgsmål bliver stillet som alle kan svare på. Så kunne du istedet for bare lave konkurrencen om så man skulle indsende en sms og derved deltog man automatisk.

Derudover synes jeg din annonce mangler lidt blikfang, det er bare tekst på en hvid baggrund.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Banneret er ikke ret godt, desværre. Der er intet som fanger ved det, og hvis formålet er at få folk til at sms ind, er det lidt skudt forbi.

Først og fremmest virker animationen forkert, da det er yderst sjældent at folk på et website sidder og ser på banneret fra start til slut. Derfor bliver man forvirret hvis man kommer ind midt i banneret, altså ikke får starten med. Derudover burde sms-tilmeldingen laves på alle slides, da man skal være lidt hurtig, for at få alt information med på den sidste side.

Har lidt svært ved at forklare det, ved ikke om du forstår mig - har dog billedet i mit hoved. Men i korte træk, så skal du ikke have så mange slides. Man skal kunne forstå pointen, ligemeget hvilket slide man ser på og så skal der ikke mindst noget blikfang (billeder) ind. Jeg lavede dog lige lynhurtigt noget her, som du kan få inspiration af:
http://peecee.dk/uploads/0707/aminojens.jpg
 - selvfølgelig med et flot billede som baggrund, og nogle flere farver. Den beskrivende tekst under overskriften kunne evt. animeres, med maks et slide - så man fik lidt flow i det.



Dato: 14-07-2007 19:01:31
Forfatter: Martin Tygsen
lav konkurrencen sværere, jeg finder det altid latterligt når den slags spørgsmål bliver stillet som alle kan svare på. Så kunne du istedet for bare lave konkurrencen om så man skulle indsende en sms og derved deltog man automatisk.

Derudover synes jeg din annonce mangler lidt blikfang, det er bare tekst på en hvid baggrund.


- Det syntes jeg du har ret i. Dog er det markedsføringsloven som spiller den største rolle der, men det virker latterligt. Lav det evt. rengøringsrelateret :-)

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-07-2007 18:09:50 Forfatter: Junior Hvordan kan det være at der ikke er en slutdato på dine sms-konkurrencer? Jeg ved ikke hvad markedsføringsloven siger til det, men jeg synes ikke det er særlig professionelt. Du venter måske med at trække en vinder til du har tjent nok til at dække omkostningerne?

 

Det er korrekt med markedsføringsloven... at der enten skal være en slut dato eller en skrivelse om hvor mange deltagere der skal være før konkurrencen / lodtrækningen slutter

 

Jens

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Er Låsby i omegnen af Århus?
Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Miradesign

JA DET ER DET DA..

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt enig Martin..

 

Dette banner er blot noget jeg selv har bixet sammen, og jeg er hverken grafiker eller programmør..

 

Men da jeg er ved at lave et sms konkurrence system. hvor brugerne selv er med til at bestemme hvornår konkurrencen slutter..

 

Dvs hver præmie bliver delt op i x antal "lodder" og man ved hver konkurrence kan se hvor mange lodder fra start og hvor mange der er tilbage...

 

Men selvom det ikke er Lige det flotteste banner kan jeg se at der er stor interesse i at vinde det...

 

Jens.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke, om det er noget man SKAL, men jeg kan hurtigt komme i tanke om flere ting, der kunne være rare at vide i forbindelse med sådan en konkurrence. Fx:

1. Hvem udfører rengøringen?

2. Udføres den på bestemte dage/tidspunkter på ugen?

3. Gælder det AL slags rengøring, eller er der fx ting, der ikke udføres?

4. Hvornår trækkes vinderen?

5. Hvad sker der, hvis der er en deltager fra Ringkøbing (der har overset dét med Århus og omegn) der vinder? Måske det skulle præciseres, hvad "omegn" er?

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Tanja og alle

 

Dette er blot en TESTER.. så der vides hvad der kan ventes.. ( og jeg finder ud af hvad sms forbrugere ønsker at vide for at deltage)

 

Hver konkurrence / lodtrækning, får sin underside med beskrivelser med, slut dato eller antal lodder der er udbudt, der vil også være en præmie beskrivelse om hvad præmien indeholder og IKKE indeholder...

 

Jens

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)