Tag hellere opgaven seriøst. Hvis du heller ikke har begreb om de industrielle tekniske krav, der stilles til et logo - når du skal reproducere det på hhv. tryk, web, tøj, cisseleret det i aluminium etc. - den slags kræver en nødvendig viden, som du finder hos en grafiker.
Derudover er der en række æstetiske ting, hvor du igen kan drage rigtig meget nytte af en grafiker - når folk arbejder med ting, så har de det med at opbygge en del ekspertise og viden, som du kan drage nytte af.
Mener du selv, du har den nødvendige æstetiske forståelse (og siden du starter tøjfirma, bilder jeg mig ind, at du kunne have en hvis interesse for det), så tegn logoet med en blyant, kuglepen eller farvekridt på et stykke papir, og tag det til en grafiker, og få ham til at stå for at rentegne det, og give dig nogle filer, du kan bruge, når du nu skal ud og producere logoet. Det er ikke en umulighed, eks. Virgin-logoet blev tegnet på en cafe-serviet under briefing-mødet med grafikeren.
--
Håber Du kan se fornuften i det. I så fald, er du ihvertfald velkommen til at tage kontakt, jeg har 11 års erfaring med at skabe identiteter til alt fra ledelsesguruer til morgenmadsprodukter.
Mvh
Sigurd