Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg skal starte mit eget tøjfirma, hvor jeg vil gøre meget ud af logoet da det skal være meget fremtrædende på tøjet, så nogle der kender nogle gode hjemmesider eller steder hvor man SELV kan designe sit logo?

Nogle der kender nogle producenter der kan producere tøjet til rimelig pris? 

mvh 

Nicolaj Hennings.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en del hjemmesider der tilbyder dette, men ikke nogen jeg vil anbefale, hvis det skal have en fremtrædende rolle på "brandet tøj"

Hvorfor ikke få en professional til at lave et fantastisk logo?

- Alexander Larsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Først vil jeg lave tanke om hvor stor værdi den logo har for dig ?

Kan jeg nøjes med en hjemmefixet version eller skal logoen repræsentere dit firma i fremtiden?

Man kan 2 ting.

Købe sig til et logodesign fra 500 og opefter søg google.

Åben Adobe Photoshop eller Illusytrator og begynd at tegne eller bruge bogstaver i flere forskellige farver.Hvis dette er for avanceret søg på et google på et logo design program så skal du nok få en del der kan varetage opgaven gratis.

Held og lykke med dit logoværk.

Mvh

Cenk Cavdar

Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag hellere opgaven seriøst. Hvis du heller ikke har begreb om de industrielle tekniske krav, der stilles til et logo - når du skal reproducere det på hhv. tryk, web, tøj, cisseleret det i aluminium etc. - den slags kræver en nødvendig viden, som du finder hos en grafiker.

Derudover er der en række æstetiske ting, hvor du igen kan drage rigtig meget nytte af en grafiker - når folk arbejder med ting, så har de det med at opbygge en del ekspertise og viden, som du kan drage nytte af.

Mener du selv, du har den nødvendige æstetiske forståelse (og siden du starter tøjfirma, bilder jeg mig ind, at du kunne have en hvis interesse for det), så tegn logoet med en blyant, kuglepen eller farvekridt på et stykke papir, og tag det til en grafiker, og få ham til at stå for at rentegne det, og give dig nogle filer, du kan bruge, når du nu skal ud og producere logoet. Det er ikke en umulighed, eks. Virgin-logoet blev tegnet på en cafe-serviet under briefing-mødet med grafikeren.

--

Håber Du kan se fornuften i det. I så fald, er du ihvertfald velkommen til at tage kontakt, jeg har 11 års erfaring med at skabe identiteter til alt fra ledelsesguruer til morgenmadsprodukter.

Mvh

Sigurd

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der findes utrolig mange af sådan nogle sider hvor man selv ud af færdig tegnet skabeloner kan sammensætte et logo. Nogle kræver betaling mens andre er gratis. Det du skal tænke på at enhver har adgang til disse sider og kan uden besvær sammensætter noget som ilgner, du kommer ikke til at have 100% rettigheder til logoet.

Få hellere en prof til at lave dit logo, et unikt logo design som du vil kunne bruge i mange år frem.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)