Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Heey hjælp Jeg skal overtage varelager - hvordan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at overtage et varelager, ville derfor lige høre hvad jeg skal gøre?

Skal der en revisor ind over eller skal jeg bare købe det varelager?

Hjælp 

Hvad synes i?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

så længe du overtager til normal markedspris - og det vil det jo i princip altid blive set som, hvis det er fra en helt tredie person du overtager, så skal du ikke behøve revisor. Så må du betale det du vil/skal, og derefter indgår i din virksomhed som lagerværdi i stedet for som kontanter = ikke udgift men over status

Først hver gang du sælger en ting fra lageret, trækker du den ting ud som udgift

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

i princip

Jeg ville nok lige stille et par spm inden jeg svarer.

Hvad er det for varer...........kan der være nogen andre der har krav på dem? Er de fordærvelige eller kan der være andre skjulte mangler?

Herudover er det også værd at vurdere hvor stor en investering du gør i lageret i forhold til din nuværende forretning, her kan en revisor være en god rådgiver for at se om dit kapitalberedskab er godt nok til at kunne overtage det.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)