Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget aktiv FB side med 30.000 brugere, stor interesse udefra for reklame, - hvordan prisfastsætter vi?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er helt ny herinde, dog har jeg gennem årene læst en enkelt indlæg eller 5 ;)

Sagen er således, jeg og 2 af mine kammerater har en FB side som hedder Det bar' ayib

Vi har på nuværende tidspunkt små 31.000 brugere og der er daglig aktivitet i form af ca. 50-75 indlæg fra brugerne om dagen. Den vokser stadig med små 250 brugere om dagen.

Gruppen er en humoristisk side som viser dagligdags situationer som indvandrer oplever. Dermed sagt er godt 90% af brugerne indvandrer fra alderen 13-24 og der et overtal af piger/kvinder på 58%. 

Vi har oplevet en stigende interesse fra virksomheder/privatpersoner som er interesseret i at reklamere på vores side.

Vi har forsøgt os med reklame i form af konkurrencer og det har været en succes for virksomhederne/privatpersonerne som har benyttet os. De har oplevet en stigende aktivitet og salg på deres side efter vi har lanceret de små konkurrencer. Brugerne på siden har også taget fint imod dem.

Vores problemstilling er, at vi ved simpelthen ikke ved hvordan vi skal prisfastsætte salget af markedsføring/konkurrencer på vores side. Vi er bund og grund helt lost  om vi taget for lidt? (Som vi højst sandsynligvis nok gør) 

Vores sidste konkurrence fik sammenlagt over 3 dage ca. 41.000 Views hvoraf 12.000 var viral(Set af brugernes venner).

Er der nogen som har erfaringer eller kan hjælpe med at prisfastsætte hvad vi burde ''charge'' for markedsføring på vores side?

Mange tak på forhånd

Milo.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)