Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webside Massage 24-7

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere.

Mig og en kammerat har startet dette nye website med annoncer www.massage247.dk Jeg har stået for hjemmesidedesign, og min makker tager kontakt til potentielle kunder. Vi har ingen erfaring what so ever om at drive virksomhed, så derfor har vi et par spørgsmål som mere drevne folk her på amino forhåbentlig kan svare på. Først vil jeg lige undskylde at jeg måske har slået dette op i et forkert forum(så at der også er et forum om online marketing) Men vi gik online for 14 dage siden, så det evel fair at sige at vi er nystartede. Vi vil gerne ses på nettet:) det gir´sig selv! Vi ved bare ikke helt hvordan vi skal gribe det an. Personligt har jeg arbejdet lidt med SEO og forsøgt at bytte relavante links med andre sider. Her i nogle råd til at gøre en hjemmeside mere synlig? Kender i nogle hjemmesider derude hvor man kan reklamere billigt(og det skal være meget billigt her i starten. Jeg tænker 2-300 kroner om måneden) Eller sidder i bare inde med nogle  guldkorn til et par nye erhvervsdrivende, så kom endelig med dem..

De bedste hilsner Lasse 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Det var jeg ikke klar over. Det var blot fordi jeg mente det var relavant begge steder. Kan man slette det?

Ved du hvad prisen er ca. for at reklamere på andre sites? Vi har også et par bannerreklamer andre steder, men jeg vil da lige prøve at tage et kig på det link du har smidt:)

Og så får du mange tak for svar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse24-7:

Ok. Det var jeg ikke klar over. Det var blot fordi jeg mente det var relavant begge steder. Kan man slette det?

Du kan kun redigere indlæg, så lad det ligge.

Lasse24-7:
Ved du hvad prisen er ca. for at reklamere på andre sites? Vi har også et par bannerreklamer andre steder, men jeg vil da lige prøve at tage et kig på det link du har smidt:)

På partner-ads skal du som min. betale 1000 kr. for at sætte annoncer igang. Du bestemmer selv hvor meget du vil betale pr. klik.

Der er flere der forærer google adwords kuponer væk, hvor man får ca. 500 kr til den første annoncering. Du kan evt. spørge her på amino. Du sætter selv pris pr klik og dagligt budget hos google.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)