Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har arvet 3,3 millioner

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John,



Scam? :) how so...?

Kan være fordi at det er sent... Al forsent... Men jeg forstår ikke helt hvad du er inde på? :) uddan venligst?



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også bare rent gæt. Det er ikke så almindeligt, at nogen skriver de har arvet 3,3 mio og lykkkeligt bare vil vide hvordan de skal anbringe dem

Det er ikke så ualmindeligt, at det er oplæg til at nogen svarer lidt her og der og skaber en forretningskontakt, men det kan - og det skrev jeg - være sørgeligt sandt - i så fald - ´SORRY

Vær dog opmærksom på, at der er masser af scam som netop starter med - jeg har arvet x x mio hvad skal jeg nu investere i (underforstået, at nu er der penge at hente ved en aftale)

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 00:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. Ærgeligt at høre din far er gået bort, hvis du har nogle gode holdbare idéer så er det jo bare at tage fat. Hvis jeg var dig ville jeg starte en virksomhed helt fra bunden og bygge den op i stedet for at blive del af en franchise kæde, men det er jo smag og behag. Hvis du ved det er det du brænder for synes jeg du skal gå efter det.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 01:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kondulere angående din far....

Derudover vil jeg gerne høre, hvor gammel du er? Jeg tror derudover at du lige skulle slå lidt koldt vand i blodet og tænke over om der ikke er andre ting du måske vil?
Personligt ville jeg lave en prioteringsliste:
Få betalt skatten af på arven.
Få betalt min øvrige gæld af.
Derefter ville jeg så overveje, ville jeg blive lykkelig af at eje en cafe og orker jeg bliver selvstændig? At være selvstændig er MEGET hårdt og tror være cafe ejer er endnu hårdere uden støtte og hjælp fra folk med megen erfaring...
Måske skulle du bruge pengene på en lejlighed/hus ? Eller bare få fat i banken(helst en fornuftig en som ikke tager røven på dig - lignende Nordea eller danske bank) også få nogen råd til hvordan du kan investere pengene osv. Tror dette ville give dig bedre muligheder i fremtiden, hvis du er ung og ikke ved hvad du vil pt. i livet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 03:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

RIP.

MEN; Din far har sikkert knoklet hårdt for at få skrabet så mange penge sammen; hvis jeg var dig, så ville jeg slå koldt vand i blodet og lade dem ligge i nogle lavrisiko aktier eller bankrenter - og se hvordan dit liv udformer sig, og om det bliver nødvendigt at skulle benytte sin formue til en livslang drøm. Ved godt, at det ikke lyder så "iværksætter"-agtig.

Men det kommer selvfølgelig også an på din nuværende livssituation:)

Held og lykke 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 06:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Synd med din Far

Jeg vil da også giv et godt råd, lad være, med at tage et franchise. Vend den om, de der udbyder den er ikke selv de fattigste i verden, hvorfor skulle de udbyde det som franchise hvis det var en skide god forretning, hvorfor vil de så ikke selv lave den. Jeg tro også personligt det er en kort tid det er god forretning med det koncept 

God dag

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 06:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er også bare rent gæt. Det er ikke så almindeligt, at nogen skriver de har arvet 3,3 mio og lykkkeligt bare vil vide hvordan de skal anbringe dem

Det er ikke så ualmindeligt, at det er oplæg til at nogen svarer lidt her og der og skaber en forretningskontakt, men det kan - og det skrev jeg - være sørgeligt sandt - i så fald - ´SORRY

Vær dog opmærksom på, at der er masser af scam som netop starter med - jeg har arvet x x mio hvad skal jeg nu investere i (underforstået, at nu er der penge at hente ved en aftale)

vh 

og så ved jeg ikke rigtig om udtrykket, 1 dårlig og en god nyhed er måden man udtrykker sig på, men måske er mit sprog ikke street nok!

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 07:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, så er jeg ked af at høre om dit tab.

Der kommer sikkeret en masse gode råd, hvilket jo er dejligt da folk kun vil dig det bedste.....(for det meste)

Mit råd er:
Tænkt dig godt om og gå gerne nogle uger og leg med tanken, inden du bestlutter dig at tage springet.
Find en person som er klog på det, som du gerne vil starte op indenfor. Og snak det hele igennem med ham/hende.

Just dont fuck it up ;-)

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mehmet Aslan:
Scam? :) how so...?

Kan være fordi at det er sent... Al forsent... Men jeg forstår ikke helt hvad du er inde på? :) uddan venligst?

Det er sikkert ikke scam, og jo i alle fald synd at hans far og gået bort - det var blot det med 1 god og 1 dårlig nyhed i indledningen der lød lidt underligt.

Når jeg overhovedet fik tanken, er det på grund af tråde der lignede lidt fra - var det USA eller UK, hvor folk var kommet til mange penge.

Det er lidt modsat at fortælle folk, at de har vundet 3 mio eller, at man har penge fra en Nigeriansk onkel man vil gi dem, men princippet der, hvor det vist ikke var arv, men var vundet 3-4 mio var, at nogen så bliver villige til som med-investor at skyde nogle penge i arrangementer og virksomheder.

En tillidsskabende sag, for her er jo startkapitalen på plads, og desværre, i USA (eller UK) viste det sig, at de penge røg på en bankkonto som ikke var tilgængelig. Det er nok ikke jordens mest almindelige nummer, men det var ret diskuteret på fora der, da det foregik på 2-3 forskellige fora samtidigt. (nok et år siden tror jeg)

Nå sorry, for at miste sin far er jo ikke bare en dårlig nyhed og jeg ville være ret forsigtig den modsatte vej også, at blive udsat for rigtigt dårlige råd, at nogen valgte PB beskedder eller fandt andre kontaktforker, for at få fingre i de 3 mio, så også den vej kunne jeg frygte man selv blev udsat for scam. Det er ikke helt ufarligt i et forum at fortælle man har mange penge til let rådighed desværre. En besværligt sag, og uanset hvad, tror jeg ikke et forum løser spørgsmålet. Det væsentlige er, at trådstarter uanset hvad, tager en tredie mand ind over, når han har fået råd, og får en helt uvildig, onkel, eller ven, advokat eller hvad som helst, til at vurdere, om det er god business der foreslås

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin
Jeg kondulerer med din far.
Et godt råd herfra. Vær forsigtig med dine arvepenge.
Invester dem fornuftigt.
Umiddelbart ville jeg ikke selv hoppe på Joe and the Joice.
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men sørg for at alliere dig med nogle mennesker som ser objektivt på det og ikke snakker dig efter munden.
Modenhed og investering hører sammen.
Jeg vil anbefale dig at vente nogle år. Få lidt erfaring, undersøg markedet for investeringer / idéer.
Hav ikke travlt og lad vær med at lade dig presse ud i hurtige beslutninger.
Hvis det kan hjælpe så kan du måske finde nogle gode idéer og læse om andre iværksætteres udfordringer her.
www.startopmagasinet.dk

Held og lykke  

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)