Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har arvet 3,3 millioner

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer aminoer. Jeg hedder martin og er ny herinde denne her side er blevet anbefalet til mig af nogle venner.. Her kunne mannemlig få svar på næsten alt :-)

 

Nu skal i høre.. For 1 måned siden skete der 1 dårlig og 1 god ting i mit liv.. Det dårlige som skete var at jeg mistede min højt elskede far :-( det gode ved det er at jeg har arvet 3,4 millioner :-)  Så jeg har tænkt mig at franchise joe and the juice eller baresso.. Hvad synes i ?? Skal jeg franchise de pågældende navne eller skal jeg skabe mit eget?? Godaften Martin Hansen

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja... Til at starte med får du sikkert en masse beskeder fra folk med "mega gode ideer" der kun savner en lille investor.

Men du skal spørge dig selv; hvor Joe's eller hvorfor Baresso? Der findes mange fode franchisemuligheder derude, så brug lidt tid på at undersøge mulighederne. Det er også vigtigt at overveje om du har de rette forudsætninger for at køre en juicebar eller cafe.

Der findes også andre investeringsmuligheder, men uanset hvad; så husk at det der kommer let, går let, så overvej grundigt dine muligheder inden du kaster penge efter noget som helst.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kommer jo helt an på dine forudsætninger for at starte den slags. Har du arbejdet med den slags før ?. Har du været selvstændig før ?. Osv..

Du bliver nød til at fortælle noget mere om dine forudsætninger. Før det er muligt at rådgive dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet hos joe and the juice men har aldrig været selvstændig før..

 

Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej brian. Tro mig der er rigtig mange som vil låne penge til alt muligt mærkeligt

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja... Og der kommer nok kun flere efter du har lagt det på et offentligt forum.

Du kan også vende dine muligheder om. Ar du ønsket dig at kunne noget helt specielt? Tag en specifik uddannelse, lære et fag fra bunden eller lignende. Så ar i muligheden nu. Du kan køre igennem et studium på 1. klasse.

Så i stedet for at tage risikoen med et fag eller et job du ikke er sikker på holdet på denlange bane, kan du klargøre dig til drømmejobbet eller iværksætterdrømmen.

Blot et forslag...

Venligst

Brian Phillip

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 23:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du aldrig har været selvstændig, bør du helt klart sætte dig ned og virkelig tænke tingene i gennem inden du poster en masse penge i et evt. projekt. Det er selvfølgelig en fordel, at du har arbejdet i en Joe and the juice før, men det lyder ikke til, at du har noget begreb om, hvad "alt det andet" kræver. Eller tager jeg fejl?

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hey Marin,



Jeg øhh står i den desperate situation at jeg...... :D driller kun... ! :) Jeg mangler ikke noget... :) Men hey, jeg kender en der gør! Det kommer jeg tilbage til om et øjeblik :) først og fremmest er jeg ked af at du har mistet din far... :$ Må han hvile i fred...

Når det så er sagt... Er der ikke noget med at man skal betale skat af hvad man arver, hvis det overskrider et x-beløb? :) har du undersøgt det egentlig? For skattefar mangler altid penge, gør han ikke det? :$

Hvis du skal investere hvad du har arvet, så er amino sandsynligvis ikke det rigtige sted at spørge? :) måske du skulle tale med en eller flere der sidder med sådan noget, til hverdag? :)

Og det er ikke det samme at eje, og arbejde et sted... Trust you me, Joe and the something er ikke noget man bare sådan lige investerer i...! :) Hvis du kan stille spørgsmålet herinde, så er det altså fordi at du ikke er klar til det...! :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis jeg var dig, så ville jeg starte med at gardere mig imod den klassiske fejl, hvor folk der arver, vinder penge eller på anden måde får mange penge uden en særlig stor indsats, formøbler dem på ingenting... 
Hvordan man gør det, det er der sikkert mange meninger om...

Inden du begynder at kaste mange penge efter de koncepter, som du nævner, så burde du måske undersøge mulighederne. Mig bekendt er Baresso i alle de største danske byer, hvorfor det må antages, at der kun er de svære byer tilbage, hvor potentialet kun er begrænset. 
Joe and the juice konceptet er nok også svært at få ud i det ganske danske land, da priserne og befolkningstætheden spiller en rolle.

Men tør man spørge, om du har drevet cafe før? For hvis ikke, så kan det blive en stor og dyr mundfuld, at begynde at lege med så dyre franchise koncepter, som du nævner her... Hvis du ingen erfaring har, så vil nærmere foreslå dig, at du slår lidt kold vand i blodet, og måske taget et job på en cafe, så du kan smage cafelivet inden, at du kaster penge efter det. For branchen er benhård, og fejler du, så koster det kassen! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

frygteligt synd at miste sin far er det altid - men dette kunne så også være scam der skulle lokke medinverstoter med - det er rent ud sagt ikke helt almindeligt med sådan en tråd

Enten - held og lykke- og brug megen tid og tag gode råd med de gode mio eller

undskyld hvis jeg har det lidt underligt med sådan en henvendelse

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)