Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laptop tastatur fra rå ledninger til USB-interface

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan I huske de fede IBM A30, som krævede to hænder for at løfte skærmen fra fastlåst tilstand? En kampvogn af en maskine.

Jeg har lige ryddet op i mit skab med teknik og fandt et gammelt tastatur fra en IBM A30 bærbar. Det blev købt i løsvægt og min plan var, at der måtte være nogen, som har udviklet en måde at koble det sammen med en USB-dimmer, så man kan bruge det med sin stationære PC.

Fordele ved tastaturet:

Ekstremt tyndt, (mindre risiko for håndledsskader ved overdreven tastaturbrug).

Super god trackpoint

Lækre taster

Fantastisk tastatrulayout

Det her er en projektudfordring til HTX-elever eller andre nørder, som synes det ville være fedt at lave et USB-interface til formålet. Jeg har et tastatur, som kan bruges.

Kan I klare det?

Se alle billederne på nowa.dk

IBM A30 tastatur

Jeg vil selvfølgelig gerne informeres om, hvis det findes i forvejen :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klitgaard.

Jeg kender ThinkPad USB tastaturerne, men det er noget sejere og fladere, med et helt skrabet tastatur, som er en reservedel til en bærbar :-)

Men tak for informationen alligevel ;-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at høre Lars:

http://pontoppidan.info/lars/index.php

Mvh, Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, det prøver jeg.


VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)