Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en god systue i udlandet?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Store Heddinge
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg skal have produceret ca. 16.000 stykker babylegetøj i stof (5 forskellige designs).

Kan I anbefale en systue?

Der er jo visse krav til legetøj til børn, fx må det ikke indeholde grim kemi...

Herudover er det vigtigt, at arbejdet på systuen foregår under ordentlige vilkår, da min målgruppe er bevidste forbrugere!

Jeg er klar over, at Østen er billig - og har allerede en kontakt til en danskejet systue i Kina. Men det er måske ikke så nemt at opdrive certificeret (testet for grim kemi) og ordentligt produceret bomuldsstof?

Jeg vil derfor også meget gerne have kontakt til systue i de baltiske lande.

 

Mange hilsener

Stine

 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan jeg hjælpe dig, send mig din mail adresse så kan jeg give dig kontakten til en systue i LT.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Jeg ejer en tøjfabrik i Thailand, så måske kan jeg hjælpe dig. Du kan kontakte mig via email; lars@amarisas.com

Mvh Lars Larsen

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stine Winther:
certificeret (testet for grim kemi) og ordentligt produceret bomuldsstof?

Lidt ærgerligt at se sådan en kommentar. Hvorfor er det ALTID Kina der bliver skældt ud. Der har da været masser af skandaler meget tættere på.

Hvis man vil have det billigt så er der mange muligheder men så er der også risiko for at leverandøren "snyder".

Måske skal vi lige huske på at iphone bliver lavet i Kina og dem vil folk da gerne købe...........

Jo mere man presser prisen jo mere må de gøre for at kunne holde sig til den for at kunne tjene penge.

Nok om det, bomuld kan du få alle steder, du kan også få det testet, men du skal bare selv finde en uvildig 3. part til at gøre det.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brug Lars Larsen fra Thailand, han kan tale Dansk og er en ærlig mand med et godt rygte blandt Danskere i Thailand. 

Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Jeg er fra Polen, bor i Danmark. Vil du ikke prove at finde kontakt i Polen?? Jeg synes det er godt muligheder at fa mindre pris i EU land.

Venlig hilsen

Jerzy

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jerzy

Jeg vil bestemt være interesseret i en kontakt i Polen:-)

Mvh Stine

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for anbefalingen:-)

Mvh Stine

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det må du gerne:-)


Mvh Stine

stinemwinther@gmail.com

Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig noget at hente her? 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)