Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DubLi svarer igen på Kontant

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe:
Christian Høegh Holm:
Den ene af de to anonyme medvirkende har efter programmet henvendt sig til DubLi for at få refunderet påståede tab. Vi kan se, at han ikke som oplyst i programmet har tabt penge. Han har tværtimod tjent penge.
Arhgh - vil du da ikke godt lade være med at padle dig længere fra land end du allerede er. Manden er vel ikke fuldstændig idiot ved så efterflg at kontakte jer hvis det nu rent faktisk ikke var sandt hvad han havde sagt.

Gud fader hvor er det trist - men også ganske vist - at den kloge narer den mindre kloge og mon ikke jeres tid nu har været. Her i Danmark. Find på noget nyt.

hvis nogen her padler, så er da for at redde dig i land, for du er lidt ude at svømme.

hvorfor i alverden er manden en idiot, når han vil have sine penge ? grunden til at det ikke var sandt, er jo fordi manden ikke vidste bedre, for havde han nu sat sig grundigt ind i tingenes virkemåde, havde det slet ikke været nødvendigt. god gammeldags uvidenhed, som selv guderne ikke kan kæmpe imod.

Tag dig selv som eksempel, ville du ikke straks ringe til politiet hvis din bil er stjålet? og hvad med at hente den igen når politiet nu oplyser dig om, at du rent faktisk bare havde parkeret den rundt om hjørnet?

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Christian Høegh Holm
Prøver lige herinde for kan ikke finde nogen steder på jeres hjemme side el. Fb side hvor jeg kan skrive til jer???? Meget underligt syntes jeg....
Men har afmeldt mig en 15 - 20 gange nu og stadig kommer jeres lorte mails/reklamer hele tiden.???
Er der da for guds skyld ikke et sted hvor man kan krydse af at man IKKE gider høre fra jer mere????
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

på vore lortemails er der i bunden af din lorteskærm en sætning. jeg går ud fra, at du med din lorte komputer har prøvet den. Nu har vi en lorteside hvor du kan prøve noget lort.

http://eu.dubli.com/Newsletter__do_newsletter.html?lang=da

lortehilsen, Christian

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Lortehej christian
Det er nemlig denne side jeg har været inde på en 15-20 gange og afmelde mig uden held.?
Lortet komme stadig??? :-o
Men har fået et svar fra den anden Christian som faktisk kom med et GENNEM TÆNKT svar... ;0)
Men tak for din underholdende "svar"

Mange hundelorte hilsner Jesper
Tilmeldt 2. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ved godt det er en del år siden, men fandt du en måde at sælge dine aktier på?

Jeg faldt over mit aktiecertifikat som jeg ligesom dig købte i mine naive ungdom :D

Kan se Medianetgroup har skiftet navn et par gange og der er sikkert sket en masse siden Dubli tiden..

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)