Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter-tur til London

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Godaften venner,

Nikolaj Astrups WorkAway blev for nylig en bragende succes. Det satte tankerne i gang hos undertegnede og et par medsammensvorne, hvilket nu er endt ud i en iværksætter-tur til London 12-16 december. Alle er velkomne, men man skal være hurtig for at få plads i den super fede lejlighed i trendy Shoreditch, som vi påtænker at booke.

Konceptet er lidt af det samme som Nikolaj præsenterede: Vi vil gerne prøve at arbejde lidt i alternative omgivelser, men samtidigt regner vi også med at tage en øl eller to på en lokal pub om aftenen. Lejligheden vi har fundet er der masser af sovepladser i og den er hamrende flot, så det bliver lidt af en oplevelse bare at bo der og få masser ud af dagen. 

Vi sørger også for at finde ud af noget med rengøring, så vi slipper for det - men mad kan vi nok ikke få lavet helt så professionelt, så der må vi finde ud af noget med det lokale engelske køkken. Hvilket, if I may add, altså også er værd at smage på! ;-)

Halfdan Timm og undertegnede har allerede bestilt flybilletter til London til 800kr / mand og Andreas Linde er også klar. Derudover har vi fået et par andre tilmeldinger og et par, der lige skal have ryddet kalenderen - så hvis du også vil nå at være med, skal det til at gå stærkt. Vi overvejer også lidt en lejlighed / villa med plads til 12, hvis der er mange, der gerne vil være med og netværke, arbejde og spise god mad i det centrale London.

Du kan læse mere om iværksætter-turen til London her!

Danmark er slet ikke så flot om vinteren. Så tag med os og få en oplevelse samtidigt med at du kan trække rejsen fra i skatBig Smile

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som nævnt ovenover - Jeg har fået mine flybilletter sammen med Føns, så join os og få et par rigtigt fede dage i London. Jeg regner med både at få lavet en masse arbejde (som altid), men jeg glæder mig også samtidigt til at se London som by.

YouTube har i øvrigt et åbent office i byen, man kan bestille tid til, hvis nogen har lyst til at lave en YouTube-video eller to med professionelt udstyr og hjælp, yeah?

Vi ses!

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig ledige pladser... :-)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk koncept! MEN, det er godt nok kort varsel :(

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var selv med Workaway, som i øvrigt var rigtig fedt. Det er helt sikkert noget som jeg kan anbefale til andre. Min kalender tillader mig ikke at deltage i denne tur, hvilket jeg ærgrer mig rigtig meget.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen skulle have interesse i at høre om turen, har jeg krattet lidt ord ned. Det var fandme fedt! :)

Læs dem her.   

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)