Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykker i kommision

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer,

 

Vi åbner en butik her i Aalborg, og er lidt i tvivl om vi skal have smykker. Derfor er vi interesseret i at prøve på kommisions basis.

 

Kender du eller er du selv interesseret i at prøve dette, må du meget gerne skrive...

 

 

Charlotte

Finkena

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
hvad skal i sælge ?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Det bliver en dametøjs forretning;0)

Finkena

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan sælge dig guld/hvidguld''s smykker til en rigtig fornuftig pris. og fordi prisen skal være fornuftig sælger jeg ikke på kommisions basis. Skriv hvis der er nogen der vil have en prisliste.
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Finkena,

 

Vi sælger flotte 18 karat guldsmykker på siden www.guldagenten.dk og er netop i disse dage igang med at lancere vores nye søsterside www.smykkeagenten.dk. Her vil vi sælge flotte modesmykker fra Obsessions, som typisk er den slags smykker, som sælges i tøjbutikker mv.

 

Vi kan godt være behjælpelige med at skaffe dig kontakten til vores leverandør af modesmykkerne. Om de kan tilbyde smykker på kommision, ved jeg ikke, men alternativt kunne vi købe ind sammen, for derved at få nogle bedre priser ?

 

Vi har ikke fået lagt så mange af modesmykkerne online endnu, men i starten af næste uge, skulle du gerne kunne se det meste. Hvis det kunne være interessant for dig, så bare sig til.

 

Ellers held og lykke med forretningen - altid spændende med nye udfordringer :)

 

Guldagenten.dk

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

MAnge tak for svar, men jeg tror desværre ikke smykkerne passer til vores stil;0(

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Hvor kan man se smykkerne evt?

Finkena

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Det var hovedsaglig modesmykkerne jeg tænkte på - 18 karat guld- og diamantsmykker passer ikke til salg i entøjbutik.

Hvis du kan vente til mandag/tirsdag, så har vi en masse forskellige smykker online på www.smykkeagenten.dk. Der skal nok være noget, som også passer til jeres stil. :)

 

 

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte.

 

Vi er to piger der har gang i et nyt smykkekoncept. Konceptet i sig selv er noget med at vælge smykkedele og sætte sammen efter eget valg. konceptet henvender sig til modebevidste kvinder mellem 15 og 45. Vi vil helst have faste forhandlere der indkøber smykkerne, men vi kunne jo lave en aftale om kommission i en periode. evt. okt.-jan.? Vores smykker bliver produceret af os selv og nogle dele i Italien, er lavet i sterling sølv og halvædelsten. Vi har ikke noget forhandlere pt. da første leverance falder i oktober.

 

Vi leder efter butikker der har en vis service, da salget af smykkerne kræver lidt anvisning/forklaring og desuden består af mindre dele, der nemt kan smutte i lommen. Derfor har vi fået specialdesignet et smykkedisplay på ca. 30x60 cm. som nemt kan hænges op eller stå i et vindue. Det giver et prof. og lækkert udtryk.

 

Skriv lidt om jeres butik/idé til os og lad os se om vi kan finde ud af noget.

 

Hilsen Hannah (Constellations)

Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg køben smykker ind fra Bali, som jeg sælger videre herhjemme. Det er sølvsmykker ofte med sten/ udsmykning fra konkylie- og muslingeskaller smukt indbefattet. Godt håndarbejde og fair priser.

Er du interesseret?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)