Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med billige slips, butterfly m.m - Feedback ønskes!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Hej Martin,

Mit første indtryk af jeres shop er, at det er en simpel, brugervenlig og dejlig overskuelig side. Skide godt :)

Der er dog nogle ting, som mit kritiske øje hæfter sig ved.

- Jeres slide nummer 1. Super ærgeligt, at Andreas Bos arme er skåret væk i siderne. Og det farvede lyserøde slips, ligner et job udført i paint - ikke kønt. Og teksten på slide 1 virker som om, det er noget der er klippet ud af en hvid baggrund, hvor den hvide baggrund ikke er klippet ordentligt.

- Teksten i jeres logo + teksten på slide 2 kommer til at fremstå grynet umiddelbart pga. den tynde sorte stroke.

- Få lavet mere call to action istedet for de 'læs mere' knapper. Enten ændre 'læs mere' til 'læg i kurv' (eller lignende), eller lav to knapper - en for 'læs mere' og en for 'læg i kurv'. Jo kortere købsprocessen er, jo færre potentielle kunder taber I, i svinget.

- Få læst lidt korrektur på jeres handelsbetingelser. Lidt eksempler på små fejl er: "Normalt ekspederes din ordre løbet af 1-2 hverdage". Der mangler vist et 'i' mellem 'ordre' og 'løbet'. Ligeledes skal 'forsendelses tider' være ét ord 'forsendelsestider'. Og en del kommaer mangler.

- Måske i også skulle overveje at få Paypal betalingsløsning som komplement til jeres nuværende betalingsmetoder? - Selvom man altid hører, at flertallet ikke gider/kender Paypal, er der også nogen, som foretrækker at bruge Paypal. Det er hvert fald, hvad jeg oplever på min shop.

Det er sgu en skøn lille shop, I har fået stablet på benene :) Tillykke med den, og held og lykke :)

Mvh.

Lars Thomsen

Hej Lars,

Tusind tak for at du har givet dig tid til at give os feedback.

Jeg kan godt følge dig med hensyn til din kritik af banneret som godt kunne forbedres. Du skriver, at vi bør læse korrektur på handelsbetingelserne, og det har du ret i. Vi skal meget snart i gang med at læse korrektur på hele siden for at rydde stave- og grammatikfejl.

Spændende forslag med at tilføje Paypal som betalingsløsning. Vi har haft det oppe at vende, men vi mente, at danskere ikke var trygge med at benytte Paypal. Vi bør nok tage Paypal op og vende igen og tænke over om det er noget vi bør tilbyde på vores side.

God idé med evt. at lave 2 call to action knapper med både "Læs mere" og "Læg i kurv". Det skal hvert fald tage op til overvejelse.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det var så lidt :)

Angående Paypal, så kan jeg fortælle, at omkring 10 % af mine ordre er betalt med Paypal, på trods af, at jeg hele tiden har haft alle de andre danske og internationale betalingskort som muligheder ved siden af :)

Så det er bestemt værd at overveje, og så koster det jo ingenting :) Jo, de små gebyrer pr. salg naturligvis, men det er da værd at tage med, hvis det kan øge kundetilfredsheden lidt :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Hej Martin,

Det var så lidt :)

Angående Paypal, så kan jeg fortælle, at omkring 10 % af mine ordre er betalt med Paypal, på trods af, at jeg hele tiden har haft alle de andre danske og internationale betalingskort som muligheder ved siden af :)

Så det er bestemt værd at overveje, og så koster det jo ingenting :) Jo, de små gebyrer pr. salg naturligvis, men det er da værd at tage med, hvis det kan øge kundetilfredsheden lidt :)

Mvh.

Lars Thomsen

Hej igen,

Det er rigtigt fedt, at du vil dele dine oplevelse med Paypal. Som du selv siger, så koster det jo ingenting at tilbyde, og det skal derfor helt sikkert op til overvejelse.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Frederiksberg C.
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.

Først og fremmest synes jeg, at det er et super initiativ og flot, at I har kastet jer ud i det og har fået stablet sådan en god webshop op!!

Det skal dog tilføjes, at jeg er enig i, at der er behov for at få læst korrektur på teksterne...

Men ellers; super godt gået!:-). Pøj, pøj! :-).

De bedste hilsner
Annamaria.
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Shoppen er som sådan fin nok, ikke noget vildt flot, men på den anden side så absolut heller ikke grim eller mangelfuld.

Min eneste bekymring er at i vil få problemer med at skille jer ud ifht de andre webshops der ser præcis sådan ud. Er det noget i tænkt på ifb med markedsføringsstrategi osv?

Udover det vil jeg bare ønske jer alt god vind i projektet - giv den gas.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Annamaria:
Hej Martin.

Først og fremmest synes jeg, at det er et super initiativ og flot, at I har kastet jer ud i det og har fået stablet sådan en god webshop op!!

Det skal dog tilføjes, at jeg er enig i, at der er behov for at få læst korrektur på teksterne...

Men ellers; super godt gået!:-). Pøj, pøj! :-).

De bedste hilsner
Annamaria.

Hej Annamarie

Mange tak. Rigtig dejligt, at du er positiv overfor webshoppen :-)

Der skal uden tvivl læses korrektur på teksterne snart :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:

Hej,

Shoppen er som sådan fin nok, ikke noget vildt flot, men på den anden side så absolut heller ikke grim eller mangelfuld.

Min eneste bekymring er at i vil få problemer med at skille jer ud ifht de andre webshops der ser præcis sådan ud. Er det noget i tænkt på ifb med markedsføringsstrategi osv?

Udover det vil jeg bare ønske jer alt god vind i projektet - giv den gas.

Prisen er en af de primære ting, vi vil skille os ud på. Vi er billigere end langt de fleste konkurrenter, og vi vil gerne være de billigste på markedet. Derudover har vi nogle gode og innovative idéer til at skille os ud med markedsføring.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille råd - hvis man gennemlæser jeres handelsbetingelser kan man finde en stort set tro kopi af dem på et andet site. Hvem der har kopieret hvem ved jeg ikke - men tekstkopiering er ikke en fordel for nogen.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Handelsbetingelserne er en skabelon som mange sikkert har benyttet. Vi vil prøve at udarbejde vores egen eller finde en anden løsning. Mange tak for din feedback. :)

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Tillykke med din nye shop!

Jeg syntes godt at siden kunne vaere grafisk paennere sat op. Jeres logo og selve opsaetningen falder ikke i min smag, men som altid, saa er smag jo individuelt :)

Som andre ogsaa har skrevet, kan jeg godt have lidt svaert ved at se hvordan i skal skille jer ud fra de andre. Prisen paa varerne er fornuftige, men syntes udvalget er tyndt i forhold til det er en shop med saa smal en produktgruppe.

Jeg ville ogsaa lige lave en korrektur laesning af jeres tekster. Ved bare lige at kaste et hurtigt oeje paa et par tilfaeldige sider, fandt jeg en del fejl i teksten.

Haaber at i faar held med siden og kommer til at saelge en mange slips.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)