Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med billige slips, butterfly m.m - Feedback ønskes!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

En kammerat og jeg er ved at være klar med lancering af vores webshop med salg af slips, butterfly, slipsenåle og andet tilbehør til faste lave priser på Styleguy.dk.  Vi vil sælge slips og butterflies til mænd som ønsker et smart slips uden at skulle have flere hundrede kroner op af lommen.

Vi får indenfor få uge flere varer på lager og arbejder stadig fortsat på at indkøbe flere varer til webshoppen. Vi mangler derudover stadig at skrive produktbeskrivelser til mange af produkterne.

Vi vil meget gerne høre din mening, og alle de tanker du får dig, når du klikker ind på vores side. Vi ønsker meget gerne feedback på bl.a.

- Produktbilleder

- SEO

- Brugervenlighed

- Troværdighed

- Idéer til markedsføring

Alt feedback modtages med et smil, og vi er MEGET åbne for kritik.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg tjekkede lige jeres side ud. Der er et stort arbejde foran jer endnu, men et godt skridt på vejen.

Få tekster, overskrifter osv. under hver side. Lav evt. en kontakt side og en side om jer. Benyt jer af linkbuilding til at linke rundt på siden.

Hvis i vil have råd med omkring hjemmeside opbygning med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier osv. så tag et tjek på www.Opbygning.dk ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry min fejl! Rettelse til hjemmeside linket www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så tror jeg ikke du har kigget på siden godt nok. I bunden af siden finder du både en kontakt og om os side? Som sagt arbejder vi på beskrivelser til nogle produkter.

Mvh.

Andreas - Medejer

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud gutter! 

Hvilket system er shoppen bygget på?  

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak skal du have. :)

Den er bygget på en dansk udgave af OsC. :)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Opbygning.dk:

Hej, jeg tjekkede lige jeres side ud. Der er et stort arbejde foran jer endnu, men et godt skridt på vejen.

Få tekster, overskrifter osv. under hver side. Lav evt. en kontakt side og en side om jer. Benyt jer af linkbuilding til at linke rundt på siden.

Hvis i vil have råd med omkring hjemmeside opbygning med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier osv. så tag et tjek på www.Opbygning.dk ;)

Hej,

Tak for din feedback.

Vi arbejder hårdt på at få skrevet mere tekst på siden. Klikker du ind på de produktbeskrivelser, vi allerede har skrevet, så kan du se, at vi er begyndt med intern linkbuilding.

Fortsat god dag :-)

Venlig Hilsen

Martn Dyrhøj

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver I at I yder support døgnet rundt. Hvilket må siges at være en service, hvis I kan leve op til dette. Umiddelbart kan jeg ikke finde noget tlf. nr. så man kan kontakte jer? Eller er det kun via chatten eller e-mail i svare døgnet rundt?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc Gregersen:

Nu skriver I at I yder support døgnet rundt. Hvilket må siges at være en service, hvis I kan leve op til dette. Umiddelbart kan jeg ikke finde noget tlf. nr. så man kan kontakte jer? Eller er det kun via chatten eller e-mail i svare døgnet rundt?

Det er korrekt at der på nuværende tidspunkt ikke er nogen information om telefonnummer.

Dog yder vi fuld support via mail, hvor vi kan kontaktes 24/7, når vi ikke er online på support chatten.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Mit første indtryk af jeres shop er, at det er en simpel, brugervenlig og dejlig overskuelig side. Skide godt :)

Der er dog nogle ting, som mit kritiske øje hæfter sig ved.

- Jeres slide nummer 1. Super ærgeligt, at Andreas Bos arme er skåret væk i siderne. Og det farvede lyserøde slips, ligner et job udført i paint - ikke kønt. Og teksten på slide 1 virker som om, det er noget der er klippet ud af en hvid baggrund, hvor den hvide baggrund ikke er klippet ordentligt.

- Teksten i jeres logo + teksten på slide 2 kommer til at fremstå grynet umiddelbart pga. den tynde sorte stroke.

- Få lavet mere call to action istedet for de 'læs mere' knapper. Enten ændre 'læs mere' til 'læg i kurv' (eller lignende), eller lav to knapper - en for 'læs mere' og en for 'læg i kurv'. Jo kortere købsprocessen er, jo færre potentielle kunder taber I, i svinget.

- Få læst lidt korrektur på jeres handelsbetingelser. Lidt eksempler på små fejl er: "Normalt ekspederes din ordre løbet af 1-2 hverdage". Der mangler vist et 'i' mellem 'ordre' og 'løbet'. Ligeledes skal 'forsendelses tider' være ét ord 'forsendelsestider'. Og en del kommaer mangler.

- Måske i også skulle overveje at få Paypal betalingsløsning som komplement til jeres nuværende betalingsmetoder? - Selvom man altid hører, at flertallet ikke gider/kender Paypal, er der også nogen, som foretrækker at bruge Paypal. Det er hvert fald, hvad jeg oplever på min shop.

Det er sgu en skøn lille shop, I har fået stablet på benene :) Tillykke med den, og held og lykke :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)