Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster tlf dame ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg får ikke altid taget tlf når der ringer kunder. da jeg har maskiner der larmer og står på stiger, så en anden der kunne tage den ville være super.

Hvordan hænger det iøvrigt sammen med at få andre til at tage den ?

Her tænker jeg på booking og evt spørgsmål, skal en tlf dame sættes ind i alt eller hvordan forgår det ?

Så kræver det vel også at jeg har en privat tlf ved siden af når jeg skal have privat samtaler ?

Håber i kan hjælpe mig med at få det afklaret

/Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan benytte et call center til at modtage dine opkald. 

De svarer på det de kan, udfra det de ved om din virksomhed. Det de ikke kan svare på, bliver noteret og så kan du selv svare via email/telefon senere.

Du kan evt lave det sådan at telefonen starter med at ringe til dig, hvis du ikke tager den, så sørger call centeret for at tage den bagefter :) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg driver min virksomhed fra Thailand af, har vi op til 6 timers tidsforskel, hvilket har gjort at jeg virkelig havde brug for en telefondame. 

Jeg har nu brugt http://www.topcall.dk/ i snart 6 måneder og det er virkelig noget der bare fungere! 

De præsenterer sig med min virksomhedsnavn og derefter modtager jeg en mail med beskeden der bliver lagt. Smart :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Min tanke med det var lidt at slippe helt for booking og opkald, men bare passe mit arbejdsområde :)

Er det "bare" en menneskelig telefonsvare er det nok ikke intressant for mig :)

Kunne godt tænke mig noget hvor jeg får en liste med hvilke opgaver jeg skal udføre en givent uge, så jeg søndag får liste over ugen efter :)

Det ville gøre tingene meget nemmere

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du så meget at lave at der ikke er tid at ringe tilbage ?

Ja telefondamen ska sættes ind i det hun ska lave aftaler om.
Og hun ska have adgang til din kalender , så der ikke sker dubbelbookninger
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej har jeg ikke, men glemmer altid at ringe tilbage da hverdagen er travl. og har også lidt holdningen er det vigtigt ringer de tilbage :) men kan der jo også smutte lidt kunder ved..

Hvis det kun er tlf dame der tager tlf er der jo ikke mulighed for dobbelt booking så skulle de gerne tage alle opkald og kunne booke udfra det :)

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Du skal være velkommen til at kontakte på info@telesvar.dk, med lidt flere detaljer, har allerede kunder der har lignende services.

Vi finder sikkert en løsning der passer dit behov.

God søndag!

Mvh.

Cher Pedersen

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Ingen tvivl, du skal da bruge Pronto Callcenter, se her: http://www.prontocallcenter.dk/

Giv dem et ring på mandag på 44 45 05 00, så er jeg sikker på at I finder den helt optimale løsning for dig.

Mvh. Jesper

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Lad os tale sammen i morgen,jeg er sikker på at vi kan hjælpe dig,også med booking.
Jeg foretrækker at vi lige taler sammen i stedet for mail, det er vigtigt st vi ved præcis hvad du skal bruge så du får den bedste service.
Hos os kan du altid være sikker på at telefonen bliver besvaret lynhurtigt og vi har ingen bindingsperiode eller forudbetaling, bare lige for at understrege hvor vi primært skiller os ud fra andre.
Kig på Jespers link hvis du vil tjekke lidt op på os.
Jeg håber vi snakkes ved

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)