1) Det bør være faktura som er grundlag for reklamation, ombytning etc.
Du opfordres til at udskrive ordrebekræftelsen umiddelbart efter modtagelsen, idet denne kan være relevant i forbindelse med ombytning, udnyttelse af fortrydelsesret eller reklamation. Såfremt du ønsker en kopi af din ordrebekræftelse tilsendt, bedes du kontakte vores kundeservice på miraca@miraca.dk.
2) Ejendomsretten bør overdrages ved fuld betaling. (husk på at banken kan afvise en dankort betaling ved manglende dækning)
Alle produkter købt hos Miraca forbliver MIRACAs ejendom indtil leveringstidspunktet. Det betyder, at risikoen for bortkomst og/eller beskadigelse påhviler MIRACA indtil leveringstidspunktet.
3) Husk at en pris i webshop er gældende, også hvis den ved en fejl er sat for billigt. I en fysisk butik er reglerne anderledes.
Forbehold for trykfejl mv.
4) Hvis man har lavet unødig larm i en tråd, er det en god idé at bekende sin fejl og undskylde til trådstarter.
Undskyld, men det er fredag.