Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobildiskotek - Hvad skal jeg huske? Har I noget, som i kan hjælpe med?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er klar til at starte et mobildiskotek, men jeg er i tvivl om, hvilke ting, som jeg skal købe, der er nødvendige, for at festen kører uden problemer. Jeg har set, at man har apparater til at holde øje med ampere og volt, men hvor får man fat i sådan nogle?

Jeg søger desuden også tilbud fra jer aminoer, som kan tilbyde pult, lys, stativ m.m.

Mvh.

Kiranan Vijayakanthan

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kiranan,

Før jeg kan hjælpe dig er jeg nødt til at vide et par ting.

- Har du købt ind i forvejen? (I så fald, hvad har du af udstyr?)
- Jeg går ud fra at du spiller i forvejen - hvad synes du selv er fedest at have med på job?
- Hvad er dit budget?
- Hvilke fester (aldersgrupper) spiller du oftest for?
- Hvor mange mennesker spiller du oftest for?
- Hvor stor en bil har du til at transportere udstyr i? (Det påvirker størrelsen på de ting du vil indkøbe)

Dbh Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

- Jeg har ikke købt noget endnu. Lige nu er jeg DJ for et andet mobildiskotek (PowerLoud), hvilket betyder, at jeg ikke har noget udstyr og bruger en anden.

- Jeg har ikke fastlagt et budget endnu, da jeg vil se, hvor meget jeg ca. skal af med. Hvis det bliver for meget, dropper jeg ideen til pengene er klar!

- Jeg spiller kun til fester, hvor der er over 100 deltagende.

- Unge er målgruppen!

Mvh.

Kiranan 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det hjælper lidt på det.

- Er der en speciel type pult du spiller på? Standarden er jo efterhånden forskellige Pioneer pulte, men hvis du er vant til at andet, så kan du slippe billigere (Jeg kan måske godt finde en billig Pioneer pult til dig).

- Er der noget specielt udstyr hos din nuværende arbejdsgiver du synes der er specielt fedt? Så kan du jo søge inspiration der.

- Alt efter antallet af deltagere til den typiske fest du spiller til, skal du ud og finde et passende lydanlæg. Jeg er selv ret glad for dB Technologies da jeg synes de laver nogle fine højtalere der heller ikke er for store og tunge. Det kan også være en fordel at vælge aktive anlæg hvis der hurtigt skal sættes op og pilles ned.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

- Jeg kan personligt godt lide at spille på pioneer, da det virker mere overskueligt. Hvad kan du skaffe en Pioneer pult til ca?

- Deres lys koster ufattelig meget, fordi de har skiftet dem ud nogle gange. De har ikke de andre gemt, fordi de har solgt dem.

- Jeg føler meget for de lettere højtaler, da jeg allerede har problemer med at løfte de andre, som vi bruger lige pt. Dem, vi bruger,  vejer 2x40kg og 2x80, så det er mere end rigeligt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også vælge og spille på Pioneer ddj-t1.. Det virker og er til at komme til for penge..
Men altså det er et stort projekt at starte mobildiskotek, og der er rigtig mange om budet..

Skal du have hjælp til specifikt udstyr, så vil jeg anbefale dig at spørge til råds på www.djz.dk.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor vil du holde öje med volt og ampere?

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Hvorfor vil du holde öje med volt og ampere?

Vel for, at han undgår at springe en sikring og andet godt midt i festen gætter jeg på?

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer an på hvad stand den skal være i !! kig evt inde på djz.dk under brugt i venstre side..

men mit råd til dig er start med en lille pult og nogen højtaler .

køb ikke det vilde til at starte med. Da jeg vil mene at du skal ha løbene kunder om måneden før det kan betale sig at købe stort .

ellers lej det til at starte med. lav en aftale med et mobildiskotek eller andet om at du lejer udstyr kun hos dem og tilgengæld for du det lidt billigre så det kan betale sig :)

håber det var noget du kunne bruge :)

Held og lykke med det

Mvh Cristian Ryborg

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Den sidste idé var god med at leje sættet hos et allerede eksisterende mobildiskotek. Mange tak!

Mvh

Kiranan

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)